اردبیل از استان‌های سرآمد ورزش کشور است

عضو هیات رئیسه فدراسیون ورزش‌های دانشگاهی با اشاره به قابلیت‌ها و ظرفیت‌های اردبیل گفت: این استان از قطب‌های سرآمد ورزش کشور است.

محمدرسول خدادادی امروز در مجمع انتخاباتی هیات ورزش‌های دانشگاهی استان اردبیل گفت: اردبیل ورزشکاران و قهرمانان زیادی در رشته‌های مختلف ورزشی تحویل جامعه ورزش داده است.

عضو هیات رئیسه فدراسیون ورزش‌های دانشگاهی افزود: هیات ورزش‌های دانشگاهی از بازوان اصلی تمامی هیات‌های ورزشی و اداره کل ورزش و جوانان بوده و می‌تواند علاوه بر ورزش حرفه‌ای و قهرمانی در همگانی کردن ورزش در جامعه نقش مهم و اساسی ایفا کند.

او با بیان اینکه برگزاری لیگ‌های ورزشی در رشته‌های مختلف باعث پویایی ورزش می‌شود، گفت: این فدراسیون امسال در سه رشته ورزشی لیگ برگزار کرد و تلاش می‌شود سال آینده در ۹ رشته ورزشی برگزار کند.

خدادادی همچنین از برگزاری المپیاد ورزش‌های دانشگاهی خبر داد و گفت: سال آینده مسابقات دانشجویی کشورهای همبستگی اسلامی به میزبانی ایران برگزار خواهد شد.

عضو هیات رئیسه فدراسیون ورزش‌های دانشگاهی ادامه داد: بعد از برگزاری شایسته مسابقات دانشجویی کشورهای همبستگی اسلامی به میزبانی ایران تلاش خواهد شد، مسابقات ورزش های دانشگاهی را به صورت بین‌المللی و قاره‌ای برگزار کنیم.

او با اشاره به برگزاری منسجم و مستمر دوره‌های تئوری توسط فدراسیون ورزش‌های دانشگاهی افزود: یکی از مهم‌ترین رویکردهای این فدراسیون اخذ مجوز باشگاه‌های ورزشی برای ورزش‌های دانشگاهی است و این کار در استان آذربایجان شرقی انجام شده است.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.