فرماندار کرمانشاه از آماده‌باش هزار نفر از نیرو‌های دستگاه‌های امدادی کرمانشاه در روز‌های بارانی پیش رو برای خدمت رسانی مطلوب به مردم شهرستان خبر داد.

محمدرضا آمویی فرماندار کرمانشاه گفت : همزمان با ورود سامانه بارشی قوی به جو استان و اعلام وضعیت قرمز توسط هواشناسی کرمانشاه، نیرو‌های امدادی دستگاه‌های خدمات رسان مانند شهرداری، هلال احمر، آب و فاضلاب و... به حالت آماده باش درآمدند.

وی ادامه داد: طبق پیش بینی‌های هواشناسی، خوشبختانه قرار است بارش‌های بسیار خوبی در سطح استان و خصوصاً کرمانشاه اتفاق بیفتد، بارش‌هایی که از روز گذشته آغاز شده و تا عصر شنبه (۲۸ بهمن) ادامه پیدا خواهد کرد.

آمویی افزود: بر همین اساس و با توجه به گستردگی بارش‌ها و احتمال جاری شدن روان آب، سیلاب‌های محلی، آبگرفتگی معابر و طغیان برخی رودخانه ها، دستگاه‌های امدادی و خدمات رسان در حالت آماده باش قرار گرفتند.

فرماندار کرمانشاه با اشاره به اینکه حدود هزار نیروی امدادی از دستگاه‌های خدمات رسان مانند شهرداری، هلال احمر، آب و فاضلاب و... برای خدمات رسانی به مردم درآماده باش هستند، گفت: همکاری شهروندان با این نیرو‌ها به منظور تسریع در رفع مشکلات احتمالی ضروری است.

وی یادآور شد: مناطقی همچون شریعتی، وزیری و شهرک وحدت معمولا به هنگام بارندگی بیش از دیگر نقاط با آبگرفتگی معابر و ورود آب‌های جاری به کانال فاضلاب مواجه می‌شوند که هماهنگی لازم با شهرداران این مناطق جهت تدابیر لازم و سرکشی منظم برای برطرف کردن سریع مشکلات احتمالی صورت گرفته است.

آمویی با اشاره به تشکیل قرارگاه پیش‌بینی، پیشگیری و کنترل سیلاب، اظهار کرد: شهروندان در صورت بروز هرگونه مشکلی می‌توانند با شماره ۱۳۷ مرکز فوریت‌های شهرداری، ۱۱۲ مرکز فوریت‌های هلال احمر و یا ۱۲۲ مرکز فوریت‌های شرکت آب و فاضلاب تماس بگیرند .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.