آغاز عملیات اجرایی فاز دوم تصفیه خانه فاضلاب شهری تربت حیدریه

عملیات اجرایی فاز دوم تصفیه خانه فاضلاب شهری تربت حیدریه به زودی آغاز می‌شود.

نور محمدی مسئول اداره محیط زیست تربت حیدریه گفت: با توجه به کمبود آب در شهرستان تربت حیدریه و نیاز به جمع آوری فاضلاب و احداث تصفیه خانه، مشارکت بخش خصوصی بسیار مفید فایده بوده است. در این رابطه یکی از شرکت های خصوصی در ساخت تصفیه خانه شهرستان گام برداشته است. 
 
تکمیل شبکه جمع آوری فاضلاب شهر تربت حیدریه تا پایان سال آینده
 
 الهه پیوندی رئیس هیئت مدیره شرکت توس مسیر  از تکمیل سیستم فاضلاب شهرستان تربت حیدریه تا پایان سال آینده خبر داد و گفت شرکت توس مسیر در سال ۹۸ در یک حرکت جهادی و مسئولیت اجتماعی و اقتصادی اجرای پروژه تصفیه خانه و شبکه فاضلاب تربت حیدریه را برعهده گرفت.
 
او افزود:  تا کنون بیش از ۵۰ کیلومتر شبکه فاضلاب در سطح شهر اجرا ، و پنج هزار انشعاب جدید واگذار شده است. که البته تعداد خانوارهائی که از انشعابات جدید بهره برداری می نمایند، بالغ بر هفت هزار  خانوار است. 
رئیس هیئت مدیره شرکت توس مسیر با اشاره به بهره برداری از ۶۰ کیلومتر از ۳۴۰ کیلومتر شبکه فاضلاب شهری تربت حیدریه، گفت: مناطق عملیاتی شده عمدتا قسمت های محروم و حاشیه ی شهر و قسمت هایی سنگی بوده که اجرای شبکه در این مناطق بسیار سخت است.
 
پیوندی افزود: بسیار خوشحال و مفتخریم که در این شرایط کمبود آب، توانسته ایم با جمع آوری اکثر فاضلاب شهر و انجام تصفیه آن خدمت بزرگی را به مردم ارائه کنیم و  بستر های لازم را برای استفاده از پساب برای تزریق به سفره های زیر زمینی یا بهره گیری در صنعت و کشاورزی را فراهم آوریم.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.