در منطقه ۱۴ اجرا شد؛

از ساماندهی کیوسک‌های مطبوعاتی تا اصناف و مشاغل مزاحم

معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۱۴ از اجرای طرح ساماندهی صنوف و کیوسک‌های مطبوعاتی همزمان با نزدیک شدن به ایام پایانی سال در این منطقه خبر داد.

 علیرضا رباطی، معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۱۴ گفت: در راستای رسیدگی به شکایات مردمی و با هدف زیباسازی سیمای شهری و رفاه حال شهروندان، نسبت به ساماندهی واحد صنفی در معابر اصلی و پرتردد منطقه اقدام شد.

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۴، وی با اشاره به هم اندیشی و تعامل صورت گرفته با نیروی انتظامی، راهور و نهاد‌های مرتبط و متولی برای ساماندهی صنوف و مشاغل مزاحم افزود: رسیدگی به وضعیت کسبه، تخلف واحد‌های صنفی، وانت بارها، ایمنی اماکن تجاری و کیوسک‌های مطبوعاتی در ارائه خدمت به شهروندان است.

نظارت بر جمع آوری دخانیات، شستشو و رنگ آمیزی کیوسک‌های مطبوعاتی نیز از جمله اقدامات مستمر‌ی است که به گفته رباطی به منظور کاهش آلودگی‌های زیست محیطی و افزایش رضایت و دلپذیرتر شدن زندگی شهرنشینی در منطقه اجرایی شده و استمرار دارد.

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ادامه داد: در این راستا طرح ضربتی رسیدگی به وضعیت ظاهری و رنگ آمیزی کیوسک‌های مطبوعاتی با هدف زیبایی منظر شهری به مناسبت استقبال از بهار در منطقه انجام شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار