تایتان؛ خودروی زرهی جدید روسیه با تست مقاومت در برابر انفجار تی ان تی + فیلم

ویژگی خاص ماشین زرهی میدان نبرد، وجود یک سکوی باری کوچک است که می‌توانید سلاح‌های اضافی، مهمات، حتی یک خمپاره با مجموعه‌ای از مین‌ها را در آن قرار دهید.

خودروهای زرهی تایتان روسی از خانواده خودروهای زرهی تایفون هستند که توسط شرکت Remdizel توسعه یافته و تولید می شوند. تایتان تنها با قطعات داخلی تولید می شود. ویژگی خاص این ماشین زرهی میدان نبرد، وجود یک سکوی باری کوچک است که می توانید سلاح های اضافی، مهمات، حتی یک خمپاره با مجموعه ای از مین ها را در آن قرار دهید.

 ویژگی‌های این وسیله نقلیه زرهی عبارتند از: شکل چرخ ۴×۴، وزن آن حدود ۱۳۵۸۰ کیلوگرم، وزن ناخالص در حدود ۱۵ کیلوگرم است. در نمایشگاه Army-100، تیتان با ماژول رزمی Spica مجهز به یک توپ اتوماتیک، یک مسلسل ۳۰ میلی متری PKTM و دو ATGM Konkurs به نمایش گذاشته شد.

 

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۰۱ ۳۰ بهمن ۱۴۰۲
شکست روسها با آن سابقه بد و تاریخ سیاهشان علیه ایران و افغانستان و ... حتمی است نیروها مقاوم و مبارزان قهرمان اوکراین همراه با حامیان عشق دموکراسی غرب و همچنین بعلت هوشمندی زپلشکی رئیس جمهور قهربان اوکراین و قدرت و سابقه بالایش در جنگها! در این نبرد حق بر باطل! به یاری شیـــــطان بزرگ! (ایالات متحده آمریکا) پیروز خواهند شد :)
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۴ ۳۰ بهمن ۱۴۰۲
بعله ابر قدرتی که تو اکراین مثل خر گیر افتاد
Iran (Islamic Republic of)
غفار
۲۱:۲۲ ۲۹ بهمن ۱۴۰۲
من1000دلارمیدم براش خوبه خخ