۲ روستای شهرستان زهک رفع تنش آبی شد

مدیر امور آب و فاضلاب زهک در شمال سیستان و بلوچستان از رفع تنش آبی روستاهای قلعه نو و کدخدا رستم از توابع بخش جزینک این شهرستان خبر داد.

غلامحسین لکزائیان‌پور اظهار کرد: با بروز افت فشار و قطعی آب در برخی از روستاهای بالا دستِ شهرستان زهک، تیم‌های اتفاقات این اداره بلافاصله برای مقابله با تنش‌های آبی پیش آمده در مناطق مورد نظر حضور یافته و اقدامات خود را برای پایدار شدن آب مناطق آغاز کردند.

وی افزود: این تیم‌ها با اعزام به روستاهای قلعه‌نو، کد خدا رستم، کهک، جریکه و دشت امیر نظام از توابع شهرستان زهک تمامی شیرآلات و اتصالات حوضچه‌ها و مسیر ورود آب به شبکه توزیع این روستاها را مورد بررسی و رفع ایراد قرار دادند.

مدیر امور آب و فاضلاب زهک گفت: در پی انجام این اقدامات در روستاهای قلعه نو و کدخدارستم که با تنش آبی روبرو بودند، آب پایدار شد. اما اقدامات تیم‌های اعزامی تا زمان پایدار شدن آب سایر روستاهای این شهرستان، ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: در کنار این اقدامات سخت‌افزاری در بخش نرم‌افزاری و فرهنگی هم دوره‌های آموزشی با محوریت فراگیری مدیریت مصرف و راهکارهای صرفه جویی در مصرف آب نیز برای ساکنین روستاهای دچار تنش آبی، برگزار شد.

برچسب ها: آب و فاضلاب ، آبفا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار