مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان گفت: تشکلات کارگری، کارفرمایی و جامعه بزرگ کار و تولید در استان زمینه حضور حداکثری جامعه به ویژه مخاطبان سازمانی وزارت کار در انتخابات را فراهم خواهیم کرد.

 فرزاد پیشکاری امروز در جلسه ویدیو کنفرانسی سراسری که با حضور مقام عالی وزارت با دستور کار مشارکت حداکثری جامعه کار و تولید در انتخابات پیش رو برگزار شد، اظهار کرد: در این استان جامعه کار و تولید، تشکلات کارگری و کارفرمایی، تعاونگران و ادارات تابعه وزارت کار در استان همراه و هم فکر با سیاست‌های دولت سیزدهم و وزارت کار هستند.

 پیشکاری با بیان اینکه مخالفان و دشمنان نظام به دنبال این هستند که رغبت و شور انتخاباتی را در جامعه کمرنگ کنند، گفت: با کمک و همراهی تمامی ادارات، سازمان‌ها و بانک‌های زیر مجموعه وزارت کار در استان، تشکلات کارگری و کارفرمایی و جامعه بزرگ و شریف کار و تولید در استان زمینه حضور حداکثری جامعه به ویژه مخاطبان سازمانی وزارت کار در انتخابات را فراهم خواهیم کرد.

 وی با بیان اینکه مشارکت بالا در انتخابات موجب عزت و اقتدار کشور خواهد شد، اظهار داشت: خانواده کار و تلاش کردستانی نقش بسیار مهمی در مشارکت در انتخابات پیش رو خواهند داشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.