رفع توطئه‌های امنیتی دشمن، با نهادینه شدن اطلاعاتِ مردم پایه

دوسال گذشته، بیش از ۵ میلیون تماس از طریق ۱۱۳ به صورت سامانه‌ای و ۵۰۰ هزار تماس، مکالمه و پیام صوتی مردمی را کارشناسان وزارت اطلاعات پاسخ داده اند.

مدیرکل اطلاعات خراسان شمالی در نشست با اصحاب رسانه در آستانه سالروز میلاد مسعود حضرت، ولی عصر (عج) و گرامیداشت هفته سربازان گمنام امام زمان (ع)، با قدردانی از تلاش خبرنگاران در انعکاس دستاورد‌ها و خدمات دستگاه‌های مختلف نظام گفت: مدیریت مطلوب رویداد‌های مختلف ضد امنیتی از جمله سالگرد اغتشاشات ۱۴۰۱، از ثمرات ارتقای تعامل و هم افزایی اعضای جامعه اطلاعاتی، در ابعاد کلان و بومی است.

او گفت: دوسال گذشته، بیش از ۵ میلیون تماس از طریق ۱۱۳ به صورت سامانه‌ای و ۵۰۰ هزار تماس، مکالمه و پیام صوتی مردمی را کارشناسان وزارت پاسخ داده اند که نتیجه آن، کشف سرنخ‌های اطلاعاتی ِ مورد‌های مهم امنیتی بود. 

او با تبیین اقدامات مهم مجموعه اطلاعات استان برای تأمین امنیت پایدار گفت: شناسایی و دستگیری اشرار و اعضای مرتبط با گروهک‌های تروریستی منافقین و معاندین در اغتشاشات ۱۴۰۱ و پس از آن، از جمله آنهاست.

مدیرکل اطلاعات استان به نقش سربازان گمنام امام زمان در رفع چالش‌های اقتصادی استان هم اشاره کرد و گفت: مساعدت در ایجاد زیرساخت‌های رفع تنش آبی در شهر‌های استان، بهره برداری علمی و صنعتی از معادن، مقابله با فرار‌های مالیاتی و همچنین مسئول سازی مدیران برای مدیریت و نظارت بر بازار و کاهش فشار بر عامه مردم، از اینگونه اقدامات است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.