حجت الاسلام والمسلمین مطیعی بابیان اینکه رعایت اخلاق در رقابت انتخاباتی از پیروزی در آن مهم‌تر است گفت: انتخابات فرصت مناسبی برای طرح دیدگاه‌ها و برنامه‌ها است

حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی نماینده ولی فقیه در استان سمنان در دیدار با نامزد‌های انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه سمنان، مهدیشهر و سرخه گفت: انتخابات فرصت مناسبی برای طرح دیدگاه‌ها و برنامه‌ها است و باید در تبلیغات، اصول اخلاق حرفه‌ای و سیاسی رعایت شود.

وی با بیان اینکه هیچ یک از ائمه جمعه و دفاتر آن‌ها اجازه ندارند از نامزد‌های انتخاباتی حمایت کنند گفت: نامزد‌های انتخاباتی در تبلیغات خود از تخریب دیگران، سیاه نمایی درباره دستاورد‌ها و مسائل کشور پرهیز کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین مطیعی با تاکید بر اهمیت انتخابات و تحقق مشارکت حداکثری گفت: برخی نامزد‌های با این استدلال که حضورشان باعث افزایش مشارکت در انتخابات می‌شود وارد صحنه شده‌اند که این امر بسیار پسندیده است.

امام جمعه سمنان با بیان اینکه حوادث منطقه‌ای و بین‌المللی مانند جنگ غزه معادلات را بگونه‌ای رقم زد که دشمنان به صندوق‌های رای چشم طمع دوخته‌اند گفت: ملت ایران می‌داند دشمنان برای شرکت نکردن در انتخابات تبلیغ می‌کنند باید با حضور گسترده خود، این نقشه را برهم بزنند.

امام جمعه سمنان با بیان اینکه نامزد‌های انتخابات مجلس باید از وظایف نمایندگان مجلس مطلع باشند گفت: مجلس یکی از ارکان مهم نظام است که مهمترین وظیفه آن قانون‌گذاری و نظارت است.

در این دیدار ائمه جمعه سرخه، شهمیرزاد و درجزین و نیز فرمانداران سمنان و سرخه حضور داشتند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.