مسئول برگزاری اجتماع عظیم منتظران ظهور گفت: اجتماع عظیم منتظران ظهور در ساعت ۹ صبح روز نیمه شعبان در ۳۵۰ شهر ایران و ۲۷ کشور جهان برگزار می‌شود.

غلامحسین صفایی مسئول برگزاری اجتماع عظیم منتظران ظهور گفت: نوزدهمین اجتماع عظیم منتظران ظهور در نقاط مختلف ایران و جهان از جمله مشهد برگزار خواهد شد و برنامه این اجتماع در شهر امام هشتم (ع) از ساعت ۹ روز یکشنبه ۶ اسفند ماه در میدان شهدا آغاز خواهد شد.

وی تصریح کرد: خدا را شاکریم که دوباره در ایام فرخنده دهه مهدویت و روز با شکوه نیمه شعبان توفیق برگزاری این اجتماع عظیم و میلیونی را داریم.

مسئول برگزاری اجتماع عظیم منتظران ظهور با بیان اینکه اساس تشکیل این اجتماع جمع کردن مردم در کنار هم در تمام شهر‌ها و کشور‌ها بوده است، خاطرنشان کرد: اجتماع امسال در ۲۷ کشور دنیا برگزار می‌شود؛ همچنین در سطح کشور هم ۳۵۰ شهر ایران برگزار کننده این اجتماع در سال گذشته داشتیم و برای امسال هم افزایش این تعداد را پیش‌بینی کردیم

صفایی ادامه داد: برای روز نیمه شعبان خدمات مترو و اتوبوسرانی رایگان است و ۲۰۰ دستگاه اتوبوس هم در اختیار مسئولان برگزاری این اجتماع قرار گرفته تا مردم مناطق مختلف سطح شهر مشهد را به محل برگزاری مراسم برسانند. اجتماع‌های منتظران، مهدویون، فاطمیون، رضویون و دیگر اجتماع‌های بزرگ کشور از مشهد آغاز شده و ما در طول این ۱۹ سال برنامه‌های قابل توجه زیادی با موضوع مهدویت داشتیم که یک مورد آن سه‌شنبه‌های مهدوی بود و در طول این مدت ۱۴۰۰ پایگاه مهدویت فعال شده است.

وی گفت: ما در راستای اجرای هرچه بهتر این برنامه از ظرفیت رسانه‌ها، آستان قدس رضوی، شهرداری، جامعه المصطفی العالمیه، اوقاف و امور خیریه، شورای هیئات مذهبی و دیگر مجموعه‌ها به نحو احسن استفاده کرده‌ایم و باید اشاره کنیم تمام برنامه‌های این اجتماع در سراسر کشور با مشارکت‌های مردمی برگزار شده و هیچ بودجه‌ای از هیچ یک از مجموعه‌های شهری، استانی و کشوری نداشته است.

مسئول برگزاری اجتماع عظیم منتظران ظهور بیان کرد: در حوزه بین‌الملل تمام پوستر‌ها و تیزر‌های این اجتماع عظیم به زبان‌های عربی، انگلیسی، اردو، ترکی و دیگر زبان‌ها چاپ و توزیع شده و امیدواریم آنگونه که شایسته امام زمان (عج) خدمتگزار ایشان باشیم.

صفایی تاکیدکرد:در زمان رسیدن مردم به دور رینگ و بست شیخ طوسی حرم مطهر رضوی حاضران در این اجتماع را با همکاری خادمان امام رضا (ع) و خودرو و تجهیزات صوت بارگاه منور رضوی به سمت رواق امام خمینی (ره) هدایت خواهند شد تا به جمع حاضران در مراسم جشن میلاد فرخنده قائم آل محمد (ص) بپیوندند.

وی خاطرنشان کرد: پایان بخش برنامه‌های اجتماع منتظران ظهور اقامه نماز جماعت ظهر و عصر به امامت آیت‌الله علم‌الهدی و همچنین قرائت بیانیه پایانی این اجتماع در ما بین نماز‌های ظهر و عصر خواهد بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.