برگزاری همایش تجلیل از چهره های ماندگار روحانی در کردستان

همایش بزرگ ماموستایان و روحانیون استان کردستان با محوریت تنویر افکار عمومی برای حضور پرشور درانتخابات برگزار شد.

حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی نماینده ولی فقیه در کردستان امروز در همایش جهاد تبیین با محوریت معرفی و تجلیل از چهره‌های ماندگار روحانیت در سالن اجتماعات شهدای روحانی مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور، اظهار داشت: با توجه به نزدیکی به ایام انتخابات، باید توجه ویژه‌ای به دستاوردهای نظام اسلامی در طول ۴۵ سال گذشته داشت.
 
نماینده ولی فقیه در کردستان افزود: توسعه مساجد و حوزه‌های علمیه قابل قیاس با پیش انقلاب نیست و روحانیون باید برای بالا بردن کیفیت آن نیز تلاش کنند.
 
وی گفت: منکر مشکلات کشور نیستیم اما از امنیت پایداری برخودار هستیم که هیچ کشوری نمی‌تواند چشم طمع به کشور داشته باشد.
 
حجت‌الاسلام پورذهبی بر لزوم ایجاد تحول تاکید کرد و گفت: روحانیون تشییع و تسنن مطالعات خود را بالا ببرند و درصدد ارتقاء درجات علمی خود باشند.
 
روحانیون در به ثمر رساندن این نظام و حمایت و استمرار آن نقشی بی‌بدیل داشته اند
 
مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور نیز در این همایش، اظهار داشت: جوهره نظام اسلامی برگرفته از تفکر تخصصی دینی و اندیشه‌های ناب اسلام بوده و روحانیون طلایه‌دار این اندیشه هستند.
 
ماموستا ایوب احمدپور  مهم‌ترین پیامد این همایش را معرفی و تجلیل از روحانیون عنوان کرد و گفت: روحانیون در برهه‌های تاریخ ایران اسلامی به ویژه در کردستان در سنگر مسجد و محراب با نگاه تقریبی اسلام، انقلاب و نظام را حمایت کردند.
 
وی با بیان اینکه  روحانیون در به ثمر رساندن این نظام و حمایت و استمرار آن نقشی بی‌بدیل داشته اند، گفت: تجلیل از این چهره‌ها باید خیلی وقت پیش شروع می‌شد اما اکنون نیز جای شکر دارد و باید ادامه دار نیز باشد.
در این مراسم از ۸ نفر از چهره‌های شاخص روحانی قدردانی شد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.