مشارکت بیش از ۱۵۰۰ نفر عوامل اجرایی انتخابات در شهرستان آبیک

فرماندار آبیک از مشارکت بیش از هزار و ۵۰۰ نفر از عوامل مختلف اجرایی برای برگزاری انتخابات ۱۱ اسفند ماه در این شهرستان خبر داد.

حجت‌الله مددخانی فرماندار شهرستان آبیک با اشاره به پیش‌بینی ۷۷ شعبه اخذ رای برای برگزاری ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: از این تعداد شعبه اخذ رای، ۲۳ شعبه در بخش بشاریات شامل ۲ شعبه ثابت شهری، ۵ شعبه ثابت روستایی و ۱۶ شعبه سیار می‌شود و در بخش مرکزی آبیک نیز ۵۴ شعبه شامل ۳۷ شعبه ثابت و ۱۷ شعبه سیار فعال خواهند بود.

وی تعداد مجموع عوامل اجرایی برگزاری انتخابات ۱۱ اسفند شهرستان آبیک را بیش از ۱۵۰۰ نفر ذکر کرد و افزود: با توجه به برگزاری چندین جلسه کمیته امنیتی در زمینه انتخابات و هماهنگی‌های صورت گرفته با مجموعه اطلاعاتی و امنیتی شهرستان آبیک، سازماندهی نیروی‌های بسیجی و امنیتی برای همکاری با نیروی انتظامی در برقراری امنیت روز انتخابات انجام شده و اقدامات لازم در دستور کار قرار گرفته است.

فرماندار شهرستان آبیک تعداد واجدین شرایط برای اخذ رای در شهرستان آبیک را بیش از ۷۳ هزار نفر ذکر  کرد و گفت: بیش از هزار رای اولی در شهرستان آبیک داریم که جشن تکلیف سیاسی برای آن‌ها اجرا شده است.

این مسئول اضافه کرد: همچنین نشست‌های هم اندیشی مختلفی با متنفذین و افراد تأثیرگذار و قشر‌های مختلف اعم از هنرمندان، ورزشکاران، هیات‌های مذهبی، فرهنگیان برگزار شده و محور نشست‌ها و گفت‌ها بازخوانی دیدگاه‌های مقام معظم رهبری در خصوص انتخابات و مشارکت حداکثری بوده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار