رییس شورای وحدت استان سمنان نامزد‌های مورد حمایت این شورا را در انتخابات مجلس خبرگان رهبری و همچنین چهار حوزه انتخابیه سمنان، مهدیشهر و سرخه، شاهرود و میامی، دامغان و گرمسار و آرادان را اعلام کرد.

حجت‌الاسلام حسینعلی قدرتی رییس شورای وحدت استان سمنان گفت: «آیت‌الله سید محمدمهدی میرباقری» به عنوان نامزد مورد حمایت این شورا در انتخابات مجلس خبرگان رهبری است.

وی افزود: «عباس گلرو» در حوزه انتخابیه سمنان، مهدیشهر و سرخه، «حجت الاسلام محمدمهدی عرب انصاری» از حوزه انتخابیه شاهرود و میامی، «علیرضا معینیان» از حوزه انتخابیه گرمسار و آرادان و «محسن دارابیان»، «علی اکبر علیزاده» و «حجت‌الاسلام علی ملاکاظمی» از حوزه انتخابیه دامغان از نامزد‌های مورد حمایت این شورا در استان است.

وی اظهار کرد: معیشت، اشتغال، درمان و مسکن چهار مشکل مهم مردم است، اما مردم با وجود مشکلات با نظام جمهوری اسلامی ایران قهر نمی‌کنند در صحنه حضور پررنگ دارند و امید می‌رود مسوولان نیز برای رفع مشکلات بیش از پیش تلاش کنند. امروز کلید حل مشکلات جامعه حضور پرشور در انتخابات است.

حجت‌الاسلام قدرتی با اشاره به فرموده رهبر معظم انقلاب، بیان کرد: نقد و نظارت، اطلاع‌رسانی صادقانه و تبادل آرا از وظایف رسانه در انتخابات است. رسانه نقشی موثر در اطلاع‌رسانی و اقناع افکار عمومی و تحقق جهاد تبیین دارد و انتظار می‌رود برای مشارکت حداکثری در انتخابات نیز بیش از پیش نقش‌آفرینی کنند.

رییس شورای وحدت استان سمنان بیان کرد: حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه و سیدمحمدرضا هاشمی استاندار سمنان برای تحقق مشارکت حداکثری در انتخابات تلاش مضاعف و ارزشمندی دارند.

وی با اشاره به ۲۰ توصیه رهبر معظم انقلاب به خبرنگاران و رسانه، افزود: رسانه در زمینه ارتقای امید در جامعه و روشنگری وظیفه مهمی دارند. یک مسوول هم با رفتار، اخلاق، عمل و خدمات خود می‌تواند در زمینه امیدآفرینی در جامعه موثر باشد.

حجت الاسلام قدرتی اظهار کرد: برای انجام کار‌ها در عرصه‌های مختلف از جمله اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی جامعه نیاز به آرامش داریم و رسانه نقشی مهم در تحقق این راهبرد‌ها دارد. فضای مجازی فرصتی ارزشمند برای اطلاع‌رسانی و تبلیغات انتخاباتی است، اما نباید این فضا آلوده به تخریب و مطالبه‌های فردی و گروهی شود.

وحدت رمز توسعه

رییس شورای وحدت اظهار کرد: وحدت رمز شکوفایی، توسعه و موفقیت در عرصه‌های مختلف است و برای حوزه‌های مختلف از جمله سیاسی، اجتماعی، اقتصادی نیازمند وحدت هستیم و باید برای توسعه استان سمنان وحدت مورد توجه باشد.

وی ادامه داد: رضایت شیطان در اختلاف است و به طور معمول نماینده، ولی فقیه در استان‌ها محور وحدت هستند و نماینده، ولی فقیه در استان سمنان نیز این رویکرد را دنبال می‌کند، امید می‌رود در استان سمنان وحدت بیش از پیش مورد توجه باشد و به فکر خارج کردن فردی از میدان نباشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.