اعمال قانون خودرو‌های متخلف در کمربندی پیامبر اعظم (ص) قزوین

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: رانندگان متخلف در کمربندی پیامبر اعظم (ص) و آیت الله باریک بین (ره) شهر قزوین در صورت تخطی از سرعت اعمال قانون می‌شوند.

اسماعیل عرشیان معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین با اشاره به نصب سامانه‌های تخلف سرعت در کمربندی پیامبر اعظم (ص) و آیت الله باریک بین (ره) این شهر، گفت: رانندگان متخلف از این پس در صورت تخطی از سرعت اعمال قانون می‌شوند.

عرشیان افزود: سرعت مجاز در کمربندی پبامبر اعظم (ص) و آیت‌الله باریک بین (ره) ۷۰ کیلومتر در ساعت است و خودرو‌هایی که بالاتر از سرعت مجاز حرکت کنند، اعمال قانون مکانیزه خواهند شد و به پلیس راهور معرفی می‌شوند.

وی ادامه داد: سرعت خودرو‌ها با استفاده از دوربین‌های کنترل سرعت با دقت بالای ۹۸ درصد در قالب بستر فیبر نوری کنترل و مدیریت می‌شود.

به گفته عرشیان، دوربین‌های ثبت تخلف سرعت در ۲۴ ساعت از شبانه روز فعال بوده و نسبت به ثبت تصاویر خودرو‌های متخلف اقدام می‌کنند.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین بیان کرد: کد پلیس سامانه‌های ثبت تخلف هر ۶ ماه یک بار تمدید می‌شود و تست دوره‌ای انحراف، خطا دوربین‌های ثبت تخلف سرعت توسط شرکت مورد تایید راهور (شرکت توسعه امن ناجی) انجام می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار