آموزش و پرورش کردستان نحوه فعالیت مدارس شهرستان های کردستان در روز دوشنبه هفتم اسفند ماه را اعلام کرد.

 روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان بیجار اعلام کرد: با توجه به برودت هوا با تصمیم فرماندار شهرستان بیجار، فردا دوشنبه مورخ ۷ اسفندماه فعالیت کلیه مدارس روستایی این شهرستان در تمامی دوره های تحصیلی و همچنین دوره ابتدایی سطح شهرهای این شهرستان به‌صورت غیرحضوری بوده و آموزش در بستر شاد انجام خواهد شد.

 همچنین مراکز پیش دبستانی و مراکز سنجش نیز در این تاریخ تعطیل  است.

غیرحضوری شدن کلیه مدارس شهرستان بانه در نوبت صبح 

بنابر اعلام روابط عمومی آموزش و پرورش بانه، با توجه به پیش بینی هواشناسی مبنی بر برودت هوا  فردا دوشنبه فعالیت کلیه مدارس سطح شهر و‌ روستا در نوبت صبح به صورت غیر حضوری بوده و آموزش در بستر شاد انجام خواهد شد.

 همچنین مراکز پیش دبستانی در این نوبت تعطیل است.

تاخیر در شروع به فعالیت کلیه مدارس شهرستان دیواندره 

بر اساس اعلام روابط عمومی آموزش و پرورش دیواندره، با تصمیم فرماندار شهرستان دیواندره، به دلیل برودت هوا و یخبندان، فردا دوشنبه فعالیت کلیه مراکز پیش دبستانی و مدارس دوره های مختلف تحصیلی سطح شهر و روستای این شهرستان با تأخیر و از ساعت ۹ صبح آغاز خواهد شد.

تاخیر در شروع به فعالیت کلیه مدارس شهرستان مریوان

 روابط عمومی آموزش و پرورش مریوان نیز اعلام کرد، با موافقت فرماندار به دلیل برودت هوا فردا دوشنبه فعالیت کلیه مدارس تمامی دوره‌های تحصیلی شهری و روستایی در نوبت صبح با تاخیر و از ساعت ۹ صبح آغاز خواهد شد. 

غیرحضوری شدن کلیه مدارس منطقه کرانی 

براساس روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه کرانی، با توجه به برودت هوا با موافقت فرماندار شهرستان بیجار، روز دوشنبه فعالیت تمامی مدارس سطح شهر و روستاهای تابعه این منطقه به صورت غیرحضوری بوده و آموزش در بستر شاد انجام خواهد شد.

همچنین مراکز پیش دبستانی در این تاریخ تعطیل است.

نحوه فعالیت مدارس سنندج  تغییر کرد

با توجه به تغییر نظر فرمانداری سنندج در خصوص وضعیت فعالیت مدارس این شهرستان، فردا دوشنبه ۷ اسفندماه فعالیت مدارس شهرستان سنندج در تمامی دوره های تحصیلی سطح شهر و روستا با تاخیر و از ساعت ۹ صبح آغاز خواهد شد.

پیش از این اعلام شده بود مدارس سنندج در روز دوشنبه ۷ اسفندماه دایر و حضوری  است.

غیرحضوری شدن مدارس ابتدایی منطقه سریش آباد

روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه سریش‌آباد اعلام کرد با توجه به پیش بینی هواشناسی مبنی بر برودت هوا فردا دوشنبه فعالیت کلیه مدارس ابتدایی سطح شهر و روستا در نوبت صبح به صورت غیر حضوری بوده و آموزش در بستر شاد انجام خواهد شد.

 همچنین مراکز پیش دبستانی در این نوبت تعطیل  خواهد بود.

تاخیر در شروع به فعالیت کلیه مدارس شهرستان دهگلان 

براساس روابط عمومی آموزش و پرورش دهگلان  با عنایت به پیشنهاد مدیر آموزش و پرورش و موافقت فرماندار محترم‌ (رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان) به دلیل برودت هوا فردا دوشنبه فعالیت کلیه مدارس تمامی دوره‌های تحصیلی شهری و روستایی شهرستان دهگلان در نوبت صبح با تاخیر و از ساعت ۹ صبح آغاز خواهد شد.

شروع به کار مدارس کامیاران با تاخیر 

 روابط عمومی آموزش و پرورش کامیاران اعلام کرد فردا دوشنبه فعالیت کلیه مدارس شهری و روستایی شهرستان ( بخش مرکزی و موچش )در تمامی مقاطع تحصیلی با تاخیر  و راس ساعت ۹ صبح  شروع خواهد شد.

غیرحضوری شدن و تاخیر در فعالیت مدارس شهرستان سروآباد 

 روابط عمومی آموزش و پرورش سروآباد اعلام کرد: فردا دوشنبه ۷ اسفند ماه ۱۴٠۲ فعالیت کلیه مدارس ابتدایی سطح شهر و‌ روستا در نوبت صبح به صورت غیر حضوری بوده و آموزش در بستر شاد انجام خواهد شد.

 همچنین مدارس متوسطه دوره اول و دوم سطح شهر و روستا با تأخیر و از ساعت ۹ صبح آغاز خواهد شد.

مراکز پیش دبستانی این شهرستان در این نوبت تعطیل است.

غیر حضوری شدن برخی از مدارس شهرستان قروه

بنابر روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان قروه ، فردا فعالیت مدارس پیش دبستانی و ابتدایی دوره اول و دوم(  پایه های اول تا ششم) سطح شهر و روستای این شهرستان در نوبت صبح به‌ صورت غیرحضوری بوده و آموزش در بستر شاد انجام خواهد شد.

 همچنین مراکز سنجش نیز در این تاریخ تعطیل خواهد بود.

غیرحضوری شدن مدارس ابتدایی شهرستان سقز 

براساس روابط عمومی آموزش و پرورش سقز، فردا فعالیت کلیه مدارس سطح شهر و‌ روستاهای این شهرستان در دوره ابتدایی در نوبت صبح به صورت غیر حضوری بوده و آموزش در بستر شاد انجام خواهد شد.

 مراکز پیش‌دبستانی نیز در نوبت صبح تعطیل  است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
چیستا
۲۳:۲۵ ۰۶ اسفند ۱۴۰۲
چرا مدارس سنندج بازه??