هاشمی با اشاره به ایجاد آمادگی برای برگزاری انتخابات یازدهم اسفند، گفت: مجریان و کارگزاران انتخابات مطابق قانون امانتدار رای مردم باشند.

 سیدمحمدرضا هاشمی استاندار سمنان در نشست با نمایندگان فرمانداران، ناظرین، بازرسان و اعضای هیات نظارت شهرستان‌های سمنان، مهدیشهر و سرخه گفت: رهبر معظم انقلاب در بیانات خود چهار راهبرد امنیت، سلامت، رقابت و مشارکت در انتخابات را از راهبرد‌های اصلی برگزاری انتخابات مشخص کردند و همه به پیروی از این فرامین، تکلیف داریم درجهت برگزاری هر چه بهتر انتخابات کوشش کنیم.

وی تاکید کرد: دشمن به دنبال مشارکت ضعیف و استقبال کمرنگ مردم از انتخابات است و ضرورت دارد با حضور حداکثری مردم، این دسیسه دشمن خنثی شود.

وی به آمادگی‌ها برای برگزاری هرچه بهتر انتخابات اشاره و اضافه کرد: ستاد انتخابات استان سمنان از مدت‌ها قبل فعالیت خود را آغاز کرد و با همدلی و همفکری همه ارکان، استان آماده برگزاری انتخابات پرشور یازدهم اسفند است.

به گفته استاندار سمنان، تمام کارگزاران انتخابات باید نهایت دقت و هوشیاری لازم را داشته باشند تا ۲ انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی، به بهترین شکل و در نهایت سلامت برگزار شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.