حشمتیان در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

بانوان نقش پررنگی در تعیین سرنوشت کشور دارند

رئیس خانه احزاب گفت: بانوان در بسیاری از عرصه‌های مهم کشور نقش پررنگ‌تری از آقایان دارند و تاثیر بسزایی در آینده کشور خواهند داشت.

قدرتعلی حشمتیان رئیس خانه احزاب در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان درباره نقش بانوان در انتخابات مجلس گفت: بیش از نیمی از جامعه ما متشکل از زنان و دختران است و این قشر نقش بسزایی در تمامی جنبه‌های کشور از پیروزی انقلاب تاکنون داشته‌اند.

وی افزود: معتقدم که در بسیاری از بزنگاه‌ها و عرصه‌های مهم کشور نقش بانوان پررنگ‌تر از آقایان است و این قشر می‌تواند تاثیر بسزایی در سرنوشت آینده کشور ایفا کند.

حشمتیان تصریح کرد: در انتخابات پیش رو قطعا خانم‌ها نقش موثری در افزایش مشارکت خواهند داشت البته این انتقاد وجود دارد که تعداد خانم‌ها در لیست‌های انتخاباتی بسیار کم است و این امر باید در آینده اصلاح شود.

رئیس خانه احزاب تاکید کرد: بنده به عنوان شخصی که سال‌هاست در عرصه سیاسی کشور فعالیت می‌کنم معتقدم که باید در عرصه‌های سیاسی مهم نقش کلیدی تری برای بانوان قائل شد و پیشنهاد می‌کنم از بانوان در نقش‌های مهم بیشتر استفاده شود.

حشمتیان متذکر شد: خانم‌ها پرورش دهنده نسل آینده جامعه هستند و باید در تمامی عناصر مهم کشور نقش بسزایی داشته باشند و قطعا در انتخابات پیش رو با تاثیر گذاری بر اعضای خانواده  نیز نقش پررنگی در افزایش مشارکت آینده خوهند کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار