محمدی گفت: حضور گسترده در انتخابات زمینه ساز تقویت امنیت و یاس دشمنان و دستیابی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به اهداف متعالی خود است.

اکبر محمدی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان  در نشست تبیینی با محوریت مشارکت در انتخابات ویژه کارکنان این سازمان گفت: با تدابیری که در سطح ملی و استانی در نظر گرفته شده است، شرایط برای برگزاری انتخاباتی امن همانند دوره‌های گذشته فراهم است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان با تأکید بر ایجاد امید و اعتماد میان مردم در دولت سیزدهم بیان داشت: امید و اعتماد در برنامه‌ریزی مقابله با دشمن در سال گذشته خود را به خوبی نشان داد و اجازه نداد حیله‌های دشمن برای زمین زدن نظام عملیاتی شود.

وی افزود: مسئولان باید در کنار مردم و در جمع مردم بودن را در اولویت امور خود قرار دهند، چون حضور مستمر در میان مردم زمینه ساز جلب اعتماد و امید می‌شود.

 دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان نیز با اشاره به اهمیت مشارکت حداکثری مردم در انتخابات بیان داشت: مردم همواره نسبت به گردهمایی و رویداد‌های سیاسی در جمهوری اسلامی ایران نگاه مثبت و ویژه‌ای داشته اند که آخرین نمونه آن را می‌توان حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن عنوان مشاهد کرد که علی رغم وجود مشکلات اقتصادی و تبلیغات منفی نیز نتوانسته بر حضور مردم تأثیر منفی بگذارد.

 علی اصغر حسینی یا بیان اینکه بهترین مشوق برای حضور مردم در پای صندوق رأی آگاهی مردم از اهمیت مشارکت آنهاست، گفت:  انتخابات می‌تواند نقش بسیاری مهمی در تعیین سرنوشت مردم داشته باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.