تلاش تیم‌های راهداری برای بازگشایی راه‌های روستایی ادامه دارد

مدیرکل مدیریت بحران استانداری گیلان گفت: در حال حاضر تیم‌های راهداری و نیرو‌های شرکت توزیع برق در چند مسیر روستایی برای برطرف شدن مشکلات ناشی از بارش برف در تلاشند.

محمدرضا حق بین گفت: با تلاش‌های مستمر نیرو‌های امدادی و راهداری ، در حال حاضر مسیر اصلی جاده رشت – تهران باز است و تردد خودرو‌ها با احتیاط و به آرامی جریان دارد.

وی با بیان اینکه هیچ گونه قطعی گاز و آب از مناطق مختلف و برف گیر گیلان تاکنون گزارش نشده است، افزود: با بارش سنگین برف در شهرستان رشت، به ویژه بخش سنگر و امازاده هاشم رشت و قطع شدن راه و برق ۹ روستای این مناطق، در حال حاضر بیش از ۱۵ دستگاه ماشین آلات سنگین شامل لودر، کامیون تیغه دار و گریدر برای بازگشایی مسیر در این مناطق فعالیت می‌کنند تا پس از بازگشایی مسیر، گروه‌های امدادی، برق این مناطق را تا عصر امروز وصل کنند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری گیلان با اشاره به قطع راه ۲ روستای توسه سرا و بلوکات شهرستان رودبار ، اضافه کرد: با توجه به کوهستانی بودن منطقه، با تلاش نیرو‌های امدادی راهداری ، حداکثر تا فردا جاده دسترسی به این روستا‌ها بازگشایی خواهد شد.

 حق بین همچنین به بسته بودن مسیر‌های روستایی در جاده کوچصفهان – رشت اشاره کرد و افزود: گروه‌های عملیاتی راهداری در حال بازگشایی این راه‌ها هستند.

 

برچسب ها: برف ، راهداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.