در استان کردستان ۲۵ هزار نفر امسال در امر برگزاری انتخابات نقش دارند، که اثباتی بر مردمی بودن انتخابات است.

اسماعیل زارعی کوشا استاندار کردستان امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: پشتوانه مردمی بزرگترین پشتوانه نظام اسلامی است و امام راحل در دورانی که در اوج محبوبیت بود و شاید نیازی به آرا مردم نداشت، اما کمتر از ۲ ماه از پیروزی انقلاب، برای انتخاب ساختار نظام، به آرا عمومی مراجعه کرد.

وی با تاکید بر اینکه مجلس ریل‌گذار دولت برای توسعه است، گفت: در همه حوزه های انتخابیه همه سلایق در چارچوب نظام توسط شورای نگهبان تایید صلاحیت شده اند و نگاه حداکثری این موضوع وجود داشته است. 

استاندار کردستان تاکید کرد: کسی منکر مشکلات نیست که شاید ناشی از عملکرد مدیران یا رفتار نماینده و وزرا باشد اما مسیر حرکت درست و حل مشکلات به دست مردم و انتخاب مردم هموار می شود. 

موردی از تخلف جدی مدیران گزارش نشده است 

زارعی کوشا یادآور شد: بارها تاکید شده که هیچ مدیری حق ندارد از نامزدها حمایت یا علیه نامزدی فعالیت داشته باشد، البته کارکنان دولت حارج از ساعات اداری می توانند در حوزه تبلیغات فعالیت کنند.

استاندار کردستان با بیان اینکه گزارش هایی از تخلف مدیران دریافت شده که مستند نبوده است، افزود: به فرمانداران و مسئولان اعلام شده با جدیت با تخلفات برخورد کنند، حتی اگر شب انتخابات باشد چون سلامت انتخابات برای ما بسیار اهمیت دارد.

زارعی کوشا از فراهم بودن تمام زیرساخت ها برای برگزاری انتخابات به صورت الکترونیکی در همه بخش‌ها و حتی روستاها خبر داد و ادامه داد: این زیرساخت ها مرتب در حال بررسی است تا مشکلی ایجاد نشود. 

وی پخش مناظره از رسانه ملی را قابل تقدیر دانست و اضافه کرد: این کار هزینه ها را برای تبلیغات نامزدها کاهش داد و عدالت نسبی را در این حوزه برقرار کرد. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.