انجام بیش از ۲۵۰۰ کیلومتر برف‌روبی در محور‌های کرمانشاه

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از انجام بیش از ۲۵۰۰ کیلومتر برف‌روبی در محور‌های استان طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

سید شهرام کهریزی سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته در محور‌های استان بیش از ۱۱۷ ساعت - این عدد مربوط به سرجمع زمان بارش برف در همه محور‌های استان است - بارش برف داشتیم، گفت : از این میزان ۸۰ ساعت بارش برف در محور‌های اصلی و فرعی و ۳۷ ساعت در محور‌های روستایی بوده است.

وی خاطرنشان کرد: در این مدت ۲۵۷۰ کیلومتر برف‌روبی در محور‌های استان انجام شده که ۱۸۹۰ کیلومتر در محور‌های اصلی و فرعی و ۶۸۰ کیلومتر در محور‌های روستایی بوده است.

به گفته سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان، هم اکنون همه محور‌های اصلی، فرعی و روستایی در کرمانشاه باز است.

کرمی از انجام ۱۸ مورد ریزش‌برداری در محور‌های اصلی استان خبر داد.

وی با بیان اینکه هنوز ممکن است در برخی از محور‌ها شاهد لغزندگی باشیم، افزود: برای تسهیل تردد بالغ بر هزار تن شن و نمک در راه‌های مواصلاتی کرمانشاه مصرف شده است.

کرمی تعداد نیرو‌های پای کار بریا برف روبی محور‌های استان را بیش از ۲۱۰ نفر و تعداد ماشین‌آلات به کار گرفته شده را بیش از ۱۴۰ دستگاه اعلام کرد.

وی تاکید کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته تقریبا در اکثر محور‌های مواصلاتی استان بارش برف را شاهد بودیم .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.