دعوت مدیرکل صمت سیستان و بلوچستان به حضور پر شور مردم در انتخابات

مدیرکل صنعت،معدن و تجارت سیستان و بلوچستان مردم شریف استان را به حضور حداکثری در انتخابات دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری دعوت کرد.

  روابط عمومی اداره کل صنعت،معدن و تجارت سیستان و بلوچستان ؛  ایرج حسن پور»مدیرکل صمت سیستان و بلوچستان در بیانیه ای کارکنان اداره کل صمت استان ،تجار،بازرگانان،صنعتگران،معدنکاران،اصناف و بازاریان و مردم شریف استان را به حضور حداکثری در انتخابات سیاسی مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری دعوت  کرد.

متن پیام به این شرح است:

حضور حداکثری در انتخابات شعور سیاسی مردم را نشان می دهد و در این میان جامعه صمت استان نقش بسیار تاثیر گذار و مهمی در جامعه دارند و طبق منویات مقام معظم رهبری میزان رای ملت است.

مشارکت مردم در انتخابات از اهمیت زیادی برخوردار است و زمینه ساز پیشرفت کشور است و با توجه به ظرفیت و پتانسیلی که جامعه تولید و تجارت استان  دارند می‌توانند زمینه ساز افزایش مشارکت در انتخابات شوند.

در این بیانیه عنوان شده است: 

مقام معظم رهبری در ابتدای امسال به انتخابات ۱۱ اسفندماه اشاره کرده و چهار مؤلفه مشارکت، رقابت، سلامت و امنیت را مورد تأکید قرار دادند که نشانگر اهمیت انتخابات امسال است که باید این مهم در استان سیستان و‌بلوچستان به خوبی محقق شود تا شرمنده خون پاک خون شهیدان نشویم.

همچنین در این پیام آمده است:

برگزاری پرشور انتخابات، فرصتی برای تبلور اراده ملی و مظهر پویای، بالندگی و اقتدار ملت همیشه سربلند ایران است و در این میان ،از جامعه تولید و تجارت  استان سیستان و بلوچستان  دعوت می کنم با شرکت در این انتخابات، با انتخابی درست و اصلح و در پاسخ به فراخوان جهاد سیاسی و اجتماعی مقام معظم رهبری،برگ زرین دیگری را در تاریخ باشکوه انقلاب اسلامی ایران و تعیین سرنوشت ملی رقم بزنیم.

اینجانب امیدوارم در آزمون سرنوشت‌ساز سیاسی پیش‌رو به لطف و عنایت الهی که موجب افزایش عزت، اقتدار و امنیت ایران اسلامی خواهد بود سربلند شویم

              ایرج حسن پور 
   مدیرکل صنعت،معدن و تجارت 
        سیستان و بلوچستان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار