دعوت رئیس دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان برای مشارکت حداکثری در انتخابات

رئیس دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان از دانشجویان، استادان، کارکنان دانشگاه و آحاد مردم برای مشارکت در انتخابات روز جمعه ۱۱ اسفندماه ۱۴۰۲ دعوت کرد.

  روابط‌عمومی دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان، ابوالفضل توسلی ضمن دعوت از دانشجویان، استادان، کارکنان دانشگاه و آحاد مردم برای مشارکت در انتخابات روز جمعه ۱۱ اسفندماه ۱۴۰۲، گفت: حضور مردم در پای صندوق‌های رای کمک می‌کند تا بتوانیم با افزایش مشارکت در انتخابات قدرت نظام جمهوری اسلامی را نشان دهیم.

وی بیان کرد: باید تلاش کنیم تا با انتخاب اصلح افرادی را برای مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری انتخاب کنیم که دغدغه مسائل و مشکلات مردم را داشته باشند.

رئیس دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان ادامه داد: پس از برگزاری جشن تولد چهل‌‌و‌پنجمین فجر پیروزی انقلاب اسلامی که با شکوه حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن ۱۴۰۲،  بار دیگر عزت این نظام در بیعت پر شور و شعور آحاد مختلف مردم به منصه‌ ظهور رسید.

وی تاکید کرد: اکنون عرصه‌ مهم و سرنوشت‌ساز انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری، پیش‌روی ملت همواره سربلند ایران اسلامی قرار گرفته و فردا همه با هم پای صندوق‌های رای شرکت خواهیم کرد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار