جامعه معلولان خوزستان مشارکت پرشوری در انتخابات داشتند

مدیر کل بهزیستی خوزستان گفت: جامعه معلولان خوزستان مانند دیگر اقشار مردم مشارکت پرشوری در این دوره از انتخابات دارند.

مهران کریمیان گفت: بهزیستی خوزستان نیز به عنوان متولی امور معلولان و مددجویان تحت پوشش با آگاه سازی و اطلاع رسانی در طول ماه‌های اخیر برنامه‌ریزی‌های لازم برای حضور حداکثری جامعه هدف، مراکز غیر دولتی تحت پوشش و کارکنان این سازمان در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس داشته است.

او می‌گوید: در این دوره از انتخابات مجلس ۲ صندوق رای یکی در اداره کل بهزیستی اهواز و دیگری در مجتمع قدس بهزیستی در منطقه کمپلو اهواز فعال است. همچنین در ۶ شهرستان خوزستان نیز در ادارات و مجتمع‌های بهزیستی صندوق‌های رای برای جمع آوری آرا استقرار یافت.

مدیر کل بهزیستی خوزستان گفت: همزمان با سراسر کشور معلولان و مددجویان بهزیستی خوزستان نیز در اداره کل بهزیستی برای مشارکت در انتخابات حضور پیدا کردند و علاوه برحضور خوب خود پای صندوق‌های رای خواستار مطالباتی در جهت تسهیل شرایط خود شدند.

به گفته او جامعه هدف بهزیستی به‌رغم مشکلات و محدودیت‌هایی که داشتند با حضور در پای صندق رای مشارکت خود را نشان دادند و خواستار موضوعاتی از جمله اجرای قانون جامع حمایت از معلولان، افزایش مستمری‌ها از نمایندگان مجلس شدند.

کریمیان ادامه داد: جامعه هدف بهزیستی انتظار دارند با وجود تمام محدودیت‌ها در حالی که پای نظام و انقلاب هستند، نمایندگان مجلس توجه ویژه‌ای به امور و مطالبات آن‌ها در بحث مسکن، معیشت و اشتغال داشته باشند تا مشکلات و آسیب‌های ناشی از آن‌ها برطرف شود.

منبع: ایرنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.