قدردانی استاندار گیلان از حضور مردم ولایتمدار استان در انتخابات

استاندار گیلان با اشاره حضور چشمگیر مردم در شعب اخذ رای، گفت: بعد از پایان شمارش آرا، میزان مشارکت مردم در انتخابات ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ اعلام خواهد شد.

اسدالله عباسی گفت: ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ برگ زرینی در تاریخ ایران اسلامی و گیلان بود و مردمان دیار میرزا کوچک خان جنگلی به ویژه رای اولی‌ها، حماسه‌ای عظیم خلق کرده و با حضور در پای صندوق‌های رای نشان دادند پای کار نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.

وی با اشاره به تمدید چند مرحله‌ای مهلت رای گیری تا ساعت ۲۴ دیشب ، افزود: شمارش آرای انتخابات در این استان از شب گذشته آغاز شده و نتایج انتخابات در حوزه‌های مختلف استان به تدریج اعلام می‌شود که پس از تایید هیات‌های اجرایی و نظارت به وزارت کشور ارسال و اطلاع رسانی خواهد شد.

وی با تقدیر از دست اندرکاران برگزاری انتخابات باشکوه ۱۱ اسفند ، گفت: تمامی عوامل اجرایی ، نظامی ، انتظامی و امنیتی ، شورای نگهبان و هیات نظارت و بازرسی ، اعضای ستاد انتخابات در شهرستان‌های گیلان از آغاز تا پایان رای گیری حضور داشته و به برگزاری انتخابات کمک کردند.

استاندار گیلان از آحاد مردم ، خانواده معزز شاهد و ایثارگر ، تمامی همه خبرنگاران ، اصحاب رسانه و رسانه ملی ، عوامل اجرایی و برگزاری انتخابات ، شورای نگهبان و تامین و هیات‌های نظارت و بازرسی ، دستگاه‌های قضایی ، امنیتی ، نظامی و انتظامی ، مراکز پشتیبان ، فرمانداران و ستاد‌های انتخابات شهرستان‌های استان ، فوریت‌های پزشکی ، دستگاه‌های خدمات رسان و سایر دست اندرکاران در انتخابات ۱۱ اسفند قدردانی کرد.

 

برچسب ها: انتخابات ، گیلان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.