میزان مشارکت مردم سیستان و بلوچستان در انتخابات ۴۳ درصد بود/۸۲۰ هزار نفر از مردم رأی دادند

رئیس ستاد انتخابات سیستان و بلوچستان گفت: آمار میزان مشارکت در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری اعلام و حدود ۴۳ درصد از مردم شیعه و سنی استان در این عرصه سیاسی حضور یافتند.

رضا شریفی   اظهار کرد: از مجموع یک‌میلیون و ۹۰۵ هزار و ۹۳۳ نفر از واجدان شرایط رأی دادن، ۸۲۰ هزار نفر از مردم در انتخابات شرکت کردند.

وی افزود: ۴۳ درصد از مردم سیستان و بلوچستان در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری مشارکت کردند.

رئیس ستاد انتخابات سیستان و بلوچستان ادامه داد: بر خلاف تمام تبلیغاتی که دشمنان انجام داده بودند تا مانع از حضور مردم در انتخابات شوند اما شیعه و سنی این استان با حضور پرشور خود در این عرصه مهم سیاسی بار دیگر نشان دادند که هیچ‌گاه تحت تاثیر تبلیغات سوء دشمنان قرار نمی گیرند.

وی ادامه داد: مشارکت شیعه و سنی سیستان و بلوچستان در انتخابات یعنی رای دادن آنان به توسعه و پیشرفت استان است و این مساله وظیفه مسوولان را دوچندان می‌کند.

شریفی اظهار کرد: ۱۶۶ هزار و ۸۱۳ نفر از واجدان شرایط رأی در این استان رای اولی‌ها بودند.

وی گفت: یک‌هزار و ۸۶۱ شعبه در سراسر سیستان و بلوچستان آرای مردم را اخذ کردند که در این تعداد ۹۶۰ شعبه اخذ رای سیار بودند تا مردم بتوانند به راحتی در دوازدهمین دوره از مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره از مجلس خبرگان رهبری مشارکت کنند.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان اظهار کرد: ۲ میلیون و ۱۹۳ تعرفه برای دوازدهمین دوره از مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره از مجلس خبرگان رهبری در سیستان و بلوچستان پیش بینی شده بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار