فرایند انتخابات در ۵۸ شعبه اخذ رای در بمپور انجام شد

فرماندار شهرستان بمپور گفت: مردم بمپور با حضور حداکثری پای صندوق‌های رای می‌آیند تا به ندای مقام معظم رهبری لبیک بگویند.

 سلمان برهانی بیان کرد: امروز یازدهم اسفند ۱۴۰۲ در یکی از شعبه‌های اخذ رای شهرستان بمپور با حضور اعضای هیئت اجرایی بازرسی و نظارت و بقیه عوامل و عزیزانی که همراهی می‌کنند برای بازدید از یکی از شعبه‌های اخذ رای رفتیم.
 
 وی افزود: الحمدلله با مشارکت گسترده مردم شهرستان بمپور شاهد خلق یک حماسه دیگری در کشور هم‌زمان با سراسر ایران اسلامی عزیز خواهیم بود.
 
 
 این مقام مسئول تصریح کرد: ان‌شاءالله مردم شهرستان بمپور که همیشه در صحنه‌های انقلابی، خودشان و محبت و اراده‌شان را نسبت به‌نظام نشان دادند و ثابت کردند و مردمانی ولایی و شهیدپرور هستند و در این انتخابات نیز محبت و ارادتشان را نسبت به‌نظام و ندا و فرمایش مقام معظم رهبری لبیک می‌گویند.
 
وی اضافه کرد: به امید خدا ما بالاترین مشارکت را در شهرستان بمپور در پای صندوق‌های اخذ رای توسط مردم ولایی و شهیدپرور این مرزوبوم بوم خواهیم داشت و بنده هم به‌عنوان خدمتگزار این منطقه از همه اقشار مختلف مردم عزیز دعوت می‌کنم حتماً برای سرنوشت سیاسی خودشان یعنی در انتخابات حضور فعال داشته باشند.
 
 وی اضافه کرد: امروز ۱۱ اسفند آغاز فرایند انتخابات در ۵۸ شعبه اخذ رای شهرستان بمپور بوده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار