استفاده از اراضی به نفع مردم صورت گیرد

دادستان عمومی و انقلاب بیرجند گفت: با کمک نمایندگان منتخب مردم در مجلس باید به نفع مردم و در چارچوب قانون از اراضی استفاده شود.

حجت الاسلام نسائی زهان دادستان عمومی و انقلاب بیرجند در دیدار با کارکنان یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی خراسان جنوبی ضمن قدردانی از تلاش‌های نیرو‌های یگان حفاظت منابع طبیعی، آنان را سربازان گمنام در حفظ و حراست از منابع طبیعی و اراضی عنوان کرد و گفت: ضروری است در حفظ و حراست از زمین‌ها مطابق با قانون عمل و حراست کرد.

او افزود: استفاده از اراضی در خراسان جنوبی با کمک نمایندگان منتخب مجلس شورای اسلامی باید به نفع مردم و برای استفاده مردم در چارچوب قانون باشد.

حجت الاسلام نسائی زهان اظهار کرد: پیگیر پرونده‌های مربوط به منابع طبیعی، کاهش زمان رسیدگی به این پرونده‌ها و اجرای حق و عدالت هستیم.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان بیان کرد: بنا به فرموده مقام معظم رهبری مبنی بر شرکت در طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت، ضروری است هر نفر حداقل ۳ درخت بکارد.

نصرآبادی مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان نیز در خصوص اهمیت مباحث حفاظت عرصه‌های منابع طبیعی گفت: این حوزه در دستگاه حاکمیتی منابع طبیعی و چند بعدی بودن حوزه حفاظت در بخش فیزیکی، ارشادی و روند قضایی نیاز به تعامل با حوزه قضایی دارد و این تعامل در حد مطلوب وجود دارد.

او گفت: کمبود نیروی حفاظتی و توان ماشین آلات از جمله مباحث قابل پیگیری است.

در پایان یگان‌های حفاظت منابع طبیعی استان با حضور دادستان و مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان تقدیر شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.