به منظور حمایت از شهروندان و تامین سبد غذایی خانوار‌های دهک اول تا هفتم درآمدی اجرای مرحله طرح فجرانه کالابرگ الکترونیکی در استان سمنان آغاز شد.

جعفر کاشانی، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان گفت: مرحله دوم این طرح در آستانه ماه مبارک رمضان و عید نوروز از ۱۸ اسفند ۱۴۰۲ آغاز شده و تا ۱۷ فروردین ۱۴۰۳ ادامه خواهد داشت.

وی افزود: در این طرح خانوار‌های دهک اول تا هفتم مشمول ۲۲۰ هزار تومان اعتبار خرید ۱۱ قلم کالابرگی می‌شوند .

به گفته وی ، مبلغ حمایتی دولت به صورت اعتبار در حساب سرپرست خانوار تخصیص یافته و در زمان خرید و متناسب با میزان خرید مصرف می‌شود و اعتبار جدید (۲۲۰ هزار تومانی) علاوه بر یارانه ۳۰۰ و ۴۰۰ هزارتومانی فعلی بوده و خانوار مشمول طرح به صورت مجزا یارانه نقدی خود را به صورت ماهانه دریافت خواهند کرد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان با تاکید بر این مطلب که خانوار‌های مشمول طرح می‌توانند اقلام سبد غذایی را طی یک ماه و متناسب با نیاز خود خرید نمایند، گفت: اجباری در خرید تمام اقلام به صورت یک جا وجود ندارد.
افراد برای شناسایی فروشگاه‌های مجری طرح می‌توانند به نرم افزار کاربردی «شما» مراجعه و فروشگاه‌های اطراف خود را مشاهده کنند ؛ افراد برای دریافت این نرم افزار می‌توانند به سکو‌های بازار، مای‌کت و یا سایت shoma.sfara.ir مراجعه و یا از طریق کد دستوری #۱۴۶۳*۵۰۰* برای نسبت به دریافت لینک نصب این نرم افزار اقدام کنند .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.