معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان از ایجاد زیرساخت‌های کالابرگ الکترونیک در استان خبر داد و گفت: یک هزار و ۲۰۰ دستگاه کارتخوان در فروشگاه‌های استان نصب شده است.

محمد رضا صادقی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان در نشست بررسی شرایط اجرای طرح کالابرگ الکترونیک در استان سمنان بیان کرد: طرح کالابرگ الکترونیکی در توجه به روستا‌ها و عدالت توزیعی بسیار مؤثر است.

وی افزود: این طرح با هزینه اجتماعی بسیار اندک و بدون حاشیه اجرا شد و به نقاط مختلف استان رسید، امروز این طرح پس از مرحله اجرا نیاز به بازخوانی و ارزیابی دارد تا طرح به بهترین نحو اجرا شده باشد.

معاون استاندار سمنان با بیان اینکه مخاطبان اصلی طرح کالابرگ ابتدا افراد دهک‌های با درآمد پایین هستند که باید اطلاع رسانی ویژه این افراد در دستور کار قرار گیرد، ابراز کرد: تقویت شبکه توزیع اقلام در قالب کالابرگ الکترونیکی باید از طریق تسهیل در دسترسی به فروشگاه‌های مناسب برای عموم مردم در سطح استان انجام گیرد.

صادقی گفت: از آغاز طرح تا کنون بیش از یک هزار و ۲۰۰ دستگاه پوز در فروشگاه‌های شهر‌ها و روستا‌های استان نصب شده و تا کنون حدود ۹۴ میلیارد تومان در قالب این طرح، خرید انجام شده است.

وی همچنین افزود: شناسایی مکان‌های مناسب و در دسترس برای توزیع بهتر در همه روستا‌ها و مناطق کمتر برخوردار مورد توجه و عنایت ویژه باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار