تاخیر در پرداخت حقوق از زبان برخی از نیرو‌های خرید خدمات آموزش و پرورش

شهروند خبرنگار‌های ما با ارسال پیام‌هایی از تاخیر در پرداخت حقوق برخی از نیرو‌های خرید خدمات آموزش و پرورش خبر دادند.

به گفته شهروند خبرنگار‌های ما از ماه مهر تاکنون حقوق نیرو‌های خرید خدمات آموزش و پرورش پرداخت نشده است و یا بسیار کم واریز شده است. این موضوع موجب نارضایتی آن‌ها شده است و از مسئولان درخواست رسیدگی کردند.

متن پیام شهروند خبرنگار‌ها

سلام، لطفا درمورد نیرو‌های خرید خدمات آموزش و پرورش هم پیگیری کنید، چون دست مان جای دیگر نمی‌رسد. از اول سال فقط  ۷ میلیون حقوق واریز کردند درحالی که دورترین مدرسه تدریس می‌کنیم بدون حقوق و مزایا و اینکه بیشتر ما‌ها سابقه چند ساله داریم. از اول مهر تاکنون حقوق دریافت نکردیم لطفا هر کار از دستتون برمی آید برای این گروه انجام دهید، اکثر ما در آزمون شرکت میکنیم و کارنامه سبز می‌شویم و این به این معنی نیست که سطح سوادمون کم هست. بنده معلم منطقه رضویه از استان خراسان رضوی هستم.

منبع: اکبری - خراسان رضوی


لطفا جهت واریز نشدن حقوق معلمان خرید خدمات آموزش و پرورش هم گزارش تهیه کنید الان بعد از گذشت ۶ ماه حقوق‌ها واریز نشده یا فقط بصورت ۲ ماه قطره چکانی واریز کردند. از وزارت آموزش و پرورش لطفا سوال کنید آخر سال هست کی می‌خواهند مطالبات این قشر زحمت کش را واریز کنند؟

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۳ ۲۰ اسفند ۱۴۰۲
تشکر از پی گیری باشگاه خبرنگاران در موضوع پیام مخاطبان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۶ ۱۹ اسفند ۱۴۰۲
لطفا درزمینه رتبه بتدی معلمین بازنشسته اول مهر ۴۰۰ نیز پی گیری نمایید باتوجه به اینکه از قانون رتبه بندی وامتیلزات آن برخوردار می‌شوند ولی تاکنون دراحکام بازنشستگی اصلاحیه صورت نپذیرفته است.
آخرین اخبار