انتقاد از عدم پرداخت حقوق نیرو‌های خدمات خدمتی و قرارداد کار معین در آستانه عید نوروز

نماینده مردم کاشمر در مجلس از عدم پرداخت حقوق نیرو‌های خدمات خدمتی و قرارداد کار معین در آستانه عید نوروز انتقاد کرد.

جواد نیک بین در نشست علنی امروز (یکشنبه، ۲۰ اسفندماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی خطاب به وزیر آموزش و پرورش، گفت: نیرو‌های خدمات خدمتی و قرارداد معین از ابتدای سال جاری کلاس‌های درس را پر کرده و نیاز آموزش و پرورش به معلم را برطرف کرده اند و به گفته شما هیچ کلاسی بدون معلم نمانده است، اما چرا در حالی که به این مهم افتخار می‌کنید و می‌گویید هیچ کلاسی بدون معلم نمانده، حقوق این افراد را پرداخت نمی‌کنید و آن‌ها اکنون بدون مزد کار می‌کنند.

نماینده مردم کاشمر در مجلس شورای اسلامی افزود: اگرچه پیگیری‌های بسیاری برای پرداخت حقوق معلمان خدمات خدمتی و قرارداد معین انجام داده ایم و آقای وزیر قول پرداخت حقوق آن‌ها را در بهمن ماه دادند، اما تاکنون حتی یک ریال به این افراد پرداخت نشده و اکنون در آستانه عید نوروز و ماه مبارک رمضان آن‌ها با مشکلات بسیاری روبرو هستند.

وی با انتقاد از عدم تبدیل وضعیت نیرو‌های خدمات خدمتی، ادامه داد: مگر پاداش پایان خدمت بازنشستگان آموزش و پرورش با دیگر دستگاه‌ها چه فرقی دارد که این پاداش در وزارتخانه آموزش و پرورش با یک الی ۲ سال تاخیر پرداخت می‌شود؟

نیک بین تصریح کرد: آقای وزیر آموزش و پرورش هرچه سریع‌تر برای این مسئله فکری کنید چرا که به نظر می‌رسد شما هم مسیر وزرای قبلی را در پیش گرفته اید و این سبب خواهد شد شما نتوانید در سال آینده سال را در این جایگاه به اتمام برسانید چرا که مجلس تصمیمات جدی خواهد گرفت.

منبع: خانه ملت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۷ ۲۰ اسفند ۱۴۰۲
شاید مصلحت خدا باشد
Iran (Islamic Republic of)
بازنشسته تأمین اجتماعی
۱۴:۵۴ ۲۰ اسفند ۱۴۰۲
در سال 1401 حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی 38 درصدی افزایش یافته است و این در حالی است که معوقات 5 ماهه اول سال 1401 بنده از تامین اجتماعی طلب دارم هنوز هم به طور کامل پرداخت نکرده است و تاریخ 1402/02/23 بنده با مدارکی مستندات علیه تامین اجتماعی در دیوان عدالت اداری شکایت کردم. که متأسفانه تاکنون پاسخی در این مورد دریافت نکرده‌ام.
آخرین اخبار