فرمانده سپاه شهرستان کازرون گفت: بیش از ۸۰۰ زائر این شهرستان در قالب کاروان راهیان نور از مناطق عملیاتی جنوب کشور بازدید کردند.

سرهنگ پاسدار حسین حیاتی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون با گرامیداشت ۲۰ اسفندماه روز راهیان نور، اظهار کرد: با همکاری پایگاه‌های محلات ناحیه مقامت بسیج سپاه شهرستان کازرون بیش از ۸۰۰ زائر این شهرستان در قالب کاروان راهیان نور از مناطق عملیاتی جنوب کشور  بازدید کردند. 

او با بیان اینکه این اردو‌ها که در قالب راهیان نور دانش آموزی، دانشجویی و محلات، به مدت ۴ روز بوده است، گفت: زائران از مناطق عملیاتی شلمچه، دهلاویه، طلائیه، علقمه، هویزه، معراج الشهدا، کانال کمیل و شوش دانیال بازدید کرده اند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون تصریح کرد: امسال با هماهنگی‌های به عمل آمده ۳۶۰ دانش آموز، بیش از ۲۰۰ دانشجو و ۲۵۰ نفر از پایگاه‌های محلات بسیج شهرستان در قالب کاروان راهیان نور جهت بازدید از مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند. 

او افزود: راهیان نور و بازدید از مناطق عملیاتی ۸ سال دفاع مقدس، بهترین فرصت برای محقق شدن بیانیه گام دوم انقلاب برای نسل جوان است که کاملاً تکالیف و اهداف مدنظر انقلاب بوده و همچنین بازگو کردن جهاد تبیین که می‌توان با بهره‌گیری از ظرفیت ها، ضمن بیان رشادت‌های شهدا و ایثارگران، جوانان و نسل‌های جدید را نسبت به جنگ امروز فرهنگی دشمنان هوشیار کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار