سخنگوی جایگاه‌های سوخت گفت: فروش اجباری مکمل‌های بنزین در جایگاه‌های سوخت جرم است و مردم در صورت مشاهده به پلیس شکایت کنند.

رضا نواز سخنگوی صنف جایگاه داران سوخت کشور گفت: بخش عمده‌ای از  فروش  مکلمل‌های بنزین در جایگاه‌های سوخت در استان تهران انجام می‌شود و در سراسر کشور حدود ۲۰ تا ۲۵ درصد مکمل بنزین در جایگاه‌ها انجام می‌شود.

به گفته وی فروش مکمل‌های بنزین در قالب دو مفهوم عرضه می‌شود که بخشی از مکمل‌ها توسط کارکنان سکو و در قالب فروش اجباری صورت می‌گیرد و مورد  دوم فروش اجباری است که به مردم عرضه می‌شود که این نوع فروش جرم است.

او می‌گوید: طبق هماهنگی‌های که  با پلیس صورت گرفته مردم   مشخصات فردی که  در جایگاه‌ها به صورت اجباری  به افراد مکمل بنزین به فروش می‌رسانند اطلاع دهند تا در اولین فرصت با آن‌ها برخورد شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۶ ۲۱ اسفند ۱۴۰۲
باسلام - قابل توجه (( فوری )) مسئولین ذیربط : جایگاه اختصاصی 231 ( پمپ بنزین ) تهران - (ناحیه ری ) - واقع در : ابتدای بزرگراه امام رضا با زدن چسب روی نازل سوختگیری که منجر به عدم سوختگیری کامل می گردد چنین وانمود می کند که چون اکتان ماشین بالاست به این دلیل سوخت گیری انجام نمی شود و مشتریان را وادار می کند که مکمل (تقلبی ) شان را به قیمت 120هزار تومان و بالاتر از آنها بخرند . لذا خواهشمند است ( سریعا ) بررسی و برخورد نمایید . باتشکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۳ ۲۱ اسفند ۱۴۰۲
فقط حرف فقط حرف
جرمه قبول پس چرا عامل یا عاملین رو دستگیر و جایگاه متخلف رو پلمپ نمیکنید
یکی دو تا جایگاه که پلمپ بشن بقیه حساب کار دستشون میاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۵ ۲۱ اسفند ۱۴۰۲
برادر محترم جایگاه سوخت ، محل ارائه خدمات عمومی دولتی است که حامل های انرژی را با نرخ بارانه ای مستقیما به دست مصرف کننده خرد میرساند و با توجه به اینکه از نظر تعداد و توان خدمت رسانی محدود هستند و در برخی موارد فاصله آنها تا جایگاههای بعدی و قبلی موقعیت آنها را به لحاظ تامین سوخت پایدار خودرو های عبوری ، استراتژیک مینماید ، نمیتوان به راحتی در خصوص تعطیل کردن آنها اظهار نظر کرد چه اینکه مثلا شهرداری منطقه 2 تهران را به دلیل تخلف یا جرم یکی از کارمندان آن نمیتوان تعطیل کرد و باید با کارمند خاطی برخورد شود که در این مورد میتوان حتی جایگاه دار را جریمه کرد ولی تعطیلی و عدم ارائه خدمت به سایر خودرو ها در روزهای آینده مسئله ایست که بجز حق شهروندی و حق عموم مردم ، جنبه های امنیتی هم دارد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۱ ۲۱ اسفند ۱۴۰۲
چرابنزین سوپر توزیع نمی‌شود؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۰ ۲۱ اسفند ۱۴۰۲
به زور فروختنشون به کنار. کم فروشی و مکمل تقلبی رو پیگیری کنین
آخرین اخبار