جانشین فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی با اشاره به افزایش ۱۷ درصدی تلفات سوانح رانندگی درون و برون شهری امسال نسبت به پارسال در استان گفت: امسال ۶۵۲ نفر بر اثر این سوانح جان خود را از دست داده اند.

سرهنگ سامان غنی زاده جانشین فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی با اشاره افزایش ۱۷ درصدی تلفات سوانح رانندگی درون و برون شهری امسال نسبت به پارسال در استان گفت: امسال ۶۵۲ نفر بر اثر این سوانح جان خود را از دست داده اند که از این تعداد، ۵۱۷ نفر مربوط به تصادفات برون شهری و ۱۳۵ نفر مربوط به سوانح درون شهری است.

وی در ادامه با ارائه گزارشی از فعالیت بخش‌های مختلف انتظامی در آذربایجان‌غربی امسال، اضافه کرد: امسال حدود ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار تماس با ۱۱۰ در استان انجام شده که ۴۹۴ هزار مورد عملیاتی شده است.

وی از کشف ۴.۵ تن انواع موادمخدر در استان خبر داد و اظهار کرد: در این راستا ۱۱ هزار و ۹۰۰ متهم شامل قاچاقچی و توزیع کننده دستگیر شده، ۳۰۰ خودرو توقیف و هزار و ۸۱۴ طرح عملیاتی شده است.

جانشین فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی ادامه داد: در تعطیلات سال نو، جمع آوری معتادان متجاهر از شهر‌های استان به‌ویژه افراد دارای سابقه سرقت در دستور کار قرار می‌گیرد.

سرهنگ غنی زاده همچنین از کشف ۱۲۰ درصدی پرونده‌های قتل امسال در آذربایجان‌غربی خبر داد و گفت: ۹۸ درصد قتل‌های امسال و اضافه بر آن بخشی از قتل‌های پارسال نیز کشف شده است.

وی با اشاره به کشف ۹۹ درصد پرونده‌های جعل و دستگیری ۲۴۶ جاعل در آذربایجان‌غربی افزود: همچنین ۹۹ درصد کلاهبرداری‌ها کشف و ۲۹۰ کلاهبردار دستگیر شده است.

به گفته وی، ۸۵ درصد سرقت‌های مهم و ۵۱ درصد کل سرقت‌های امسال در آذربایجان‌غربی کشف شده و البته در حوزه وقوع سرقت نیز امسال کاهش ۵ درصدی را شاهد بودیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.