نشست مدیر کل امور اتباع خراسان رضوی و فعالین فرهنگی جامعه اتباع

نشست مشترک مدیر کل امور اتباع خراسان رضوی با فعالین فرهنگی و مسئولین هیئت های مذهبی جامعه اتباع برگزار شد.

همزمان با اولین روز ماه مبارک رمضان ، نشست مشترکی با حضور حسین شرافتی مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری خراسان رضوی، حجت الاسلام صاحبقرانی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان خراسان رضوی و فعالین فرهنگی و مسئولین هیئت های مذهبی جامعه اتباع و مهاجر امروز سه شنبه بیست و دوم اسفند 1402 برگزار گردید.

حسین شرافتی در این نشست بیان داشت: رویکرد ما در قبال فعالین و نخبگان فرهنگی اجتماعی و هیئات مذهبی جامعه اتباع و مهاجرین افغانستانی مطابق با سیاستهای راهبردی ریاست محترم سازمان ملی مهاجرت که از مکتب و نگاه سردار دلها شهیدحاج قاسم سلیمانی برگرفته شده است، می باشد.

شرافتی گفت قرابت دینی و فرهنگی میان دو ملت ایران و افغانستان موجب برجسته شدن نقش هیئات مذهبی اتباع و مهاجرین افغانستانی در برگزاری مراسمات مذهبی و برپایی مواکب در مناسبتهای مذهبی و خصوصاً ایام اربعین حسینی در کشور شده است.

مدیر کل امور اتباع خراسان رضوی گفت شرایط لازم جهت فعالیت هیئات مذهبی اتباع و مهاجرین با نظارت این اداره کل و در چارچوب قوانین ودستورالعملهای سازمان ملی مهاجرت در استان فراهم است و اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری نیز همراهی و همکاری لازم را در خصوص اجرای مراسم مذهبی جامعه اتباع و مهاجر خواهد داشت.

وی افزود از خدمات سازمان تبلیغات اسلامی استان در خصوص ساماندهی و نظارت مفید و مؤثر بر عملکرد و فعالیت هیئات مذهبی جامعه اتباع و مهاجر افغانستانی قدردانی می نماییم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.