آماده سازی ۲۹ مدرسه برای اسکان مسافران نوروزی در شاهرود

کارشناس مسئول تعاون و رفاه اداره آموزش و پرورش شاهرود گفت: ۲۹ مدرسه با ظرفیت ۲۷۰ کلاس آماده اسکان و ارایه خدمات به مسافران نوروزی در این شهرستان است.

مهدی رضوانی کارشناس مسئول تعاون و رفاه اداره آموزش و پرورش شاهرود گفت: ۲۷۰ کلاس برای اسکان مسافران نوروزی با امکاناتی از جمله یخچال و تلویزیون تجهیز شده و در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه ۱۸ نمازخانه مدارس نیز برای اسکان مسافران مجهز شد، ابراز کرد: تعدادی سالن ورزشی برای اسکان اضطراری مسافران پیش‌بینی شده است.

به گفته وی، ۳۸ آپارتمان کوچک (سوئیت) در چهار مرکز رفاهی و خانه‌های معلم با ۱۶۵ تخت طی این بازه زمانی در اختیار مسافران قرار می‌گیرد.

کارشناس مسئول تعاون و رفاه اداره آموزش و پرورش شاهرود با بیان اینکه عوامل اجرایی این طرح ۶۰ نفر هستند، ادامه داد: نحوه اخذ پذیرش در ۱۳ واحد آموزشی به صورت اینترنتی از طریق سامانه اسکان فرهنگیان کشور و برای ۱۶ واحد دیگر، پذیرش به صورت حضوری انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه مسافران از امروز می‌توانند در مراکز رفاهی اسکان یابند، افزود: پایگاهی در محله باغزندان جنب نخل مدرسه دخترانه شهیدان احمدی آماده پذیرش مسافران است.

رضوانی با بیان اینکه پذیرش مسافران در مدارس پس از پایان فعالیت تحصیلی (۲۸ اسفند) انجام می‌شود، گفت: پذیرش مسافران غیر شاغل فرهنگی نیز در این بازه زمانی در دستور کار است.

کارشناس مسئول تعاون و رفاه اداره آموزش و پرورش شاهرود خاطر نشان کرد: ذخیره (رزرو) سوئیت در مراکز رفاهی نیز از طریق تماس تلفنی با شماره ۰۹۱۹۶۶۸۰۲۰۵ امکان پذیر است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.