آموزش و پرورش استان سمنان ظرفیت اسکان بیش از پنج‌‍ هزار مسافر نوروزی را دارد

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان گفت: ظرفیت اسکان مسافران نوروزی در اماکن در اختیار این اداره‌کل پنج‌هزار و ۵۳۰ نفر است.

وزیری گفت: تمامی کلاس‌های درس برای اسکان مسافران نوروزی با امکاناتی از جمله وسایل گرمایشی، تلویزیون و یخچال تجهیز شده و در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان اظهار کرد: ۱۳۲ مدرسه با ظرفیت هزار و ۱۰۶ کلاس آماده اسکان و ارایه خدمات به مسافران نوروزی در این استان است.

وی ادامه داد: ظرفیت پذیرش هر کلاس پنج نفر است و با توجه به هزار و ۱۰۶ کلاس، ظرفیت اسکان در اماکن در اختیار آموزش و پرورش استان سمنان به پنج‌هزار و ۵۳۰ نفر می‌رسد.

وزیری با بیان اینکه ۴۲ نمازخانه مدارس نیز برای اسکان مسافران مجهز شد، اضافه کرد: تعدادی سالن ورزشی برای اسکان اضطراری مسافران پیش‌بینی شده است.

وی با بیان اینکه عوامل اجرایی طرح اسکان آموزش و پرورش استان سمنان ۲۸۸ نفر هستند، ادامه داد: نحوه اخذ پذیرش و ذخیره (رزرو) محل اسکان به طور اینترنتی از طریق سامانه اسکان فرهنگیان کشور است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان خاطر نشان کرد: ۱۴ پایگاه ستاد اسکان در نقاط مختلف استان فعال است.

وی با بیان اینکه پذیرش مسافران در مدارس پس از پایان فعالیت تحصیلی (۲۸ اسفند) انجام می‌شود، گفت: پذیرش مسافران غیرشاغل فرهنگی نیز در این بازه زمانی در دستور کار است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.