ایمن سازی ۸۰ نقطه از راه‌های استان اصفهان

 مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گفت: تمهیدات ویژه‌ای در راستای ارتقا ایمنی راه‌ها به ویژه در جاده‌های هدف سفر‌های نوروزی انجام شد.

 مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان  با اشاره به برنامه ریزی‌ها برای طرح نوروزی ۱۴۰۳ گفت: خط کشی راه‌ها و نصب تابلو و علائم در دستور کار قرار گرفته و ایمن سازی نقاط پرتصادف، ساماندهی حاشیه راه‌ها اجرایی شده و همچنان ادامه دارد.

فرزاد دادخواه با اشاره به ایمن سازی ۸۰ نقطه در راه‌های استان به صورت ویژه انجام و بیش از ۶ هزار کیلومتر خط کشی راه‌ها به پایان رسید افزود: با پیش بینی افزایش ۵ درصدی سفر‌های نوروزی، استقرار اکیپ‌ها در طول راه‌ها آغاز شده و تا پانزدهم فروردین این طرح ادامه دارد.

او  تصریح کرد: ۳۰ ایستگاه امنیت و سلامت با مشارکت سایر دستگاه‌ها برای توقف موقت و استراحت مسافران پیش بینی شده است.

داد خواه با اشاره به فعالیت ۶۰ مجتمع خدمات رفاهی بین راهی گفت: در روکش آسفالت عقب ماندگی و خرابی متوسط و شدید داشتیم، اما امسال بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان قرارداد روکش آسفالت منعقد کنیم و کارگاه‌های ر مناطق مختلف استان فعال است.


او گفت: لکه گیری محور‌های اولویت دار از جمله اصفهان - شهرضا و کوهپایه به سمت سجزی انجام شده و پس از تعطیلات نوروز هم فعالیت‌ها در سراسر استان به صورت گسترده ادامه می‌یابد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.