۳۲ هزار تردد نوروزی در مرز‌های آذربایجان‌غربی ثبت شد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی گفت: ۳۲ هزار تردد مرزی از ابتدای اجرای طرح نوروزی تاکنون در مرز‌های پنج‌گانه استان ثبت شده است.

ایرج دست نشان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی با بیان اینکه ثبت ۳۲ هزار تردد نوروزی در مرز‌های استان، گفت: در این راستا ۱۳۶ دستگاه اتوبوس و بیش از ۲ هزار دستگاه سواری ایرانی و خارجی کار جابجایی مسافران نوروزی را برعهده داشته اند.

وی ادامه داد: از آغاز طرح نوروزی ۱۴۰۳ بیشترین تردد از پایانه مرزی بازرگان با بیش از ۱۱هزار مورد ثبت شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی اضافه کرد: بعد از آن نیز پایانه مرزی رازی بیشترین تردد را به خود اختصاص داده است.

دست‌نشان با اشاره به اینکه با نزدیک شدن به پایان سال میزان تردد‌ها نیز افزایش می‌یابد، اظهار کرد: طی مدت انجام طرح نوروزی در استان، بیش از ۴۰ هزار مسافر در مسیر‌های درون و برون استانی توسط ناوگان حمل و نقل عمومی جابجا شده اند.

وی گفت: برای این امر حدود ۵ هزار و ۹۰۰ سفر با استفاده از اتوبوس، مینی بوس و تاکسی صورت گرفته است.

وی افزود: طبق پیش بینی‌ها بیشترین میزان جابجایی با استفاده از اتوبوس بوده و در این مدت حدود ۱۷ هزار مسافر از ناوگان اتوبوسی استفاده کرده اند.

مدیرکل راهداری وحمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی اضافه کرد: بیش از ۱۳ هزار نفر نیز با استفاده از مینی بوس و در حدود ۱۰ هزار نفر با استفاده از سواری و تاکسی در مسیر‌های درون و برون استانی جابجا شده اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.