۲ هزار و ۵۰۰ بسته کمک معیشتی در بین مهاجران افغانستانی مقیم مشهد توزیع شد.

۲ هزار و ۵۰۰ بسته کمک معیشتی به ارزش هر بسته یک میلیون و ۴۰۰ هزار تومان در بین مهاجران افغانستانی مقیم مشهد توزیع شد.

مدیر موسسه خیریه امام جواد (ع) مشهد گفت: ۲ هزار و ۵۰۰ بسته کمک معیشتی در قالب طرح مواسات و همدلی میان مهاجران افغانستانی مقیم مشهد توزیع شد. 

قاسم هاشمی افزود: توزیع این اقلام بین اقشار کم برخوردار مهاجران افغانستانی و با همت دفتر آیت الله سیستانی در ۲۳ نقطه حاشیه شهر مقدس مشهد انجام شد.

هاشمی ادامه داد: این بسته ها شمال ۱۳ قلم از جمله اقلام خوراکی نظیر: برنج و روغن است و ارزش هر بسته کمک معیشتی اهدایی یک میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.

وی گفت؛ در ایام ماه مبارک رمضان بیش از یک هزار بسته در کابل و ۳ هزار بسته هم در هرات توزیع شد و همچنین در این ایام ۳۵ هزار پرس غذای گرم در هرات توزیع می شود.

هم اکنون ۳۲۰ هزار تبعه کشور افغانستان به صورت قانونی در استان خراسان رضوی سکونت دارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۳ ۰۲ فروردين ۱۴۰۳
تمام افغانها این بی خاصیتهای وطن فروش را اخراج کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۰ ۰۴ فروردين ۱۴۰۳
این بی خاصیتها نفعی که برای ایران ندارند که هیچ. باید برای شکم گرسنه شون از سفره مردم ایران زد تا این وطن فروشان را سیر کرد. واقعا از نگاه مسئولین این ها چه نفعی برای ایران دارند که همشون اخراج نمی کنند. کسانی که به وطن خود خیانت کردند خیلی آسانتر به ایران ما خیانت می کند و ضرر و زیان می رساند توی این سه چهار سال نمونه هاش را به وفور دیدیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۷ ۰۲ فروردين ۱۴۰۳
روی زخم مردم نمک میپاشید، مردم میگن اینا رو برگردونید. اگه کمک میکنید توی کشور خودشون، نه با پول ما و توی کشور ما. هری بیرون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۷ ۰۲ فروردين ۱۴۰۳
ایران ایستگاه صلواتی افغان ها شده، آورده ی افغان ها جز شکم گرسنه برای ایران چیست؟ در صورتی که در همه جای دنیا مهاجر بر اساس حرفه و تخصص و تحصیلات یا سرمایه پدیرفته میشه،دادن این خدمات رایگان فقط باعث هجوم بیشتر افغانها به ایران و تغییر بافت جمعیتی و هدر رفت ثروت و منابع کشور میشه اون هم در شرایطی که ایران تحت شدید ترین تحریم ها در دنیاست،چراغی که به خانه رواست به مسجد حرام است
Canada
ناشناس
۲۰:۰۷ ۰۲ فروردين ۱۴۰۳
این چه کمک به غیر. ایرانی آن هم افغانی که فرزند درشکمشان را درآینده شاه ایران به حساب میاورد ..ان وقت هم وطن خودمان از سرما و سیل و طوفان در سختی وبدون سر پناه بمانند !!°° افغانی که در کشور ایران به هر جرم وعنایتی دست میزند وجوابگو هم نیست. اینان باز ماندگان همان محمود واشرف افغان هستند. باید تمامشان از ایران اخراج شوند .
آخرین اخبار