فعالیت ۷۶۰ واحد خودرویی وموتوری نیروی انتظامی در ایام نوروز

بیش از ۷۶۰ واحد خودرویی وموتوری از نیرو‌های انتظامی استان اصفهان در سطح معابر، جاده‌ها وشهر‌ها در حال گشت زنی وایجاد امنیت مسافران هستند.

 معاون هماهنگ کننده فرمانده نیروی انتظامی استان اصفهان گفت: همچنین بیش از ۷۸ ایستگاه انتظامی که ۴۱ ایستگاه شامل امینت سلامت در حوزه پلیس راه استان استقرار یافته است و بیشترین تمرکز بر پیشگیری از تصادفات جاده‌ای و کنترل سرعت خودرو‌ها است تا از  تصادف در ایام نوروز در جاده‌ها جلوگیری شود.


سرهنگ محمدرضا محمدی بااشاره به افزایش تصادفات جاده‌ای در دو روز گذشته گفت: علت عمده تصادفات واژگونی وخستگی وخواب آلودگی گزارش شده بطوریکه مسافران به فکر رسیدن به مقصد هستند وبدون توقف در مسیر رانندگی می‌کند وخستگی و خواب آلودگی منجر به واژگونی خودرو‌ها می‌شود.


معاون هماهنگ کننده فرمانده نیروی انتظامی استان اصفهان توصیه کردبا سرعت مطمئنه حرکت کنند و در مواقع خستگی حتما استراحت کنند و طبق بررسی‌های علمی کمتر از ۱۰ درصد رانندگان به فرهنگ رانندگی وترافیک کم توجه هستند و لازم است سایر رانندگان به این افراد توجه نکنند و قوانین را رعایت کنند تا سفری مطمئن داشته باشند.


سرهنگ محمدرضا محمدی افزود: فردا باتوجه به جاری شدن آب دررودخانه زاینده رود اصفهان دردوحاشیه زاینده رود حجم تردد مسافران وهم شهروندان را شاهد هستیم و نیرو‌های انتظامی بااستقرار در دو حاشیه زایندهرود امنیت مسافران را برقرار می‌کنند.



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.