تکمیل ۷۱ درصد ظرفیت اقامتی در سیستان و بلوچستان

جانشین ستاد خدمات سفر سیستان و بلوچستان گفت: خوشبختانه در نوروز امسال ۷۱ درصد ظرفیت اقامتی در استان تا امروز تکمیل شده است.

رضا شریفی در جلسه برخط ستاد خدمات سفر استان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: این استان به لحاظ امنیت، مرز و زیرساخت‌ها رشد بسیاری خوبی داشته است و با پای کار آوردن ظرفیت رسانه موفق شدیم بخش قابل توجهی از ظرفیت‌های استان را معرفی کنیم.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان وبلوچستان افزود: در ایام نوروز امسال در بخش تکمیل ظرفیت‌های اقامتی و آمادگی برای پذیرایی از مسافران از شمال تا جنوب استان فراهم شده و جای هیچ نگرانی و دغدغه‌ای وجود ندارد و گردشگران می‌توانند با خیال آسوده از جاذبه‌های بگر سیستان و بلوچستان بازدید کنند.

وی ادامه داد: تا امروز ۷۱ درصد ظرفیت‌های اقامتی استان تکمیل شده است و در بخش تردد‌های جاده‌ای نیز یک میلیون و ۷۷۵ هزار و ۴۹۷ تردد داشته ایم که پرتردد‌ترین محور‌ها شامل نیکشهر- چابهار، ایرانشهر-بمپور و زهک- میلک است که به نسبت مدت مشابه سال قبل وضعیت مطلوبی را پشت سر می‌گذاریم.

شریفی گفت: در بحث اسکان هم از ۵۰۴ واحد اقامتی موجود در استان با ظرفیت ۲۲ هزار و ۶۱۲ نفر تقریباً دو برابر این ظرفیت در حال استفاده است و میزبان هموطنان سراسر کشور هستیم.

معاون استاندار سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در حوزه سوخت نیز قبل از آغاز سال جدید نگرانی‌هایی وجود داشت، اما با برنامه ریزی‌های انجام شده و جلساتی که برگزار شد ۱۲۶ جایگاه در استان مهیای سوخت‌رسانی شد که به ۶۶ جایگاه نیز کارت‌های اضطراری داده شد تا مشکلی برای تامین سوخت مسافران و گردشگران به وجود نیاید و تا امروز نیز هیچ گزارشی دریافت نشده است.

برچسب ها: اقامتگاه ، نوروزی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار