در نظر گرفتن ۳۴ جایگاه سوخت برای خودرو‌های مسافران نوروزی در کرمان

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمان از در نظر گرفتن ۳۴ جایگاه خارج از طرح کدینگ برای عرضه سوخت به خودرو‌های غیربومی و مسافران نوروزی خبر داد.

هوشنگ غلامی با تأکید بر اینکه هیچ‌گونه کمبود سوختی در جایگاه‌های عرضه سوخت استان کرمان وجود ندارد، گفت: تمام جایگاه‌های سوخت منطقه کرمان فعال است و با توجه به سفر‌های نوروزی افزایش مصرف سوخت را نسبت به ماه قبل در استان کرمان داشتیم.

وی افزود: استان کرمان نزدیک به استان‌های مرزی جنوب شرق کشور است و در راستای صیانت از سرمایه‌های ملی و جلوگیری از عرضه خارج از شبکه سوخت و همچنین مدیریت مصرف سوخت و سهولت در سوخت‌رسانی شهروندان، اجرای طرح کدینگ کارت‌های هوشمند سوخت خودرو‌های بنزین‌سوز در جایگاه‌های عرضه این استان اجرایی شده است.

غلامی با بیان اینکه با اجرای این طرح خودرو‌هایی که در محدوده استان کرمان وجود دارند مجاز به سوخت‌گیری در جایگاه‌های سطح استان هستند، تصریح کرد: با اجرای این طرح عملاً از ورود کارت سوخت‌های مهاجر به استان جلوگیری می‌شود و خودرو‌های جامانده از طرح کدینگ هم می‌توانند با ارائه مستندات، نسبت به کدینگ کارت سوخت خودرو خود اقدام کنند.

وی با بیان اینکه ۳۴ جایگاه خارج از طرح کدینگ برای عرضه سوخت به خودرو‌های غیربومی و مسافران در نظر گرفته شده، گفت: در مسیر‌های ورودی و خروجی به استان و همچنین در ورودی و خروجی تمامی شهرستان‌ها و در تمامی شهر‌ها جایگاه‌هایی خارج از طرح برای سوختگیری مسافران در نظر گرفته شده است.

در نظر گرفتن ۳۴ جایگاه سوخت برای خودرو‌های مسافران نوروزی در کرمان

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار