آقای حسن زاده مسئول ستاد خبری ۱۲۴ رسیدگی به شکایات اداره کل صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری گفت: از این تعداد هزار و ۵۰۰ مورد در بخش کالای عمومی و چهار هزار و ۵۰۰ مورد در بخش خدمات بوده است.
وی افزود: از مجموع گزارشهای دریافتی پنج هزار مورد از طریق تلفن ۱۲۴ و هزار مورد از طریق سامانه اینترنتی ۱۲۴ ثبت شد.
بیشتر بخوانید
حسن زاده اضافه کرد: بیشتر شکایات در خصوص کیفیت نامناسب کالا، گرانفروشی، عدم صدور فاکتور، تعطیلی خودسرانه و درج نشدن قیمت بود است.