استقبال مسافران نوروزی از اقامتگاه‌های بوم گردی لرستان

مدیرکل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری لرستان با اشاره به اینکه از ۲۵ اسفند ماه تا ۵ فروردین ۸۲ هزار و ۲۵۹ مسافر نوروزی در اقامتگاه‌های رسمی و غیر رسمی لرستان اسکان و اقامت داشته‌اند. گفت: از مجموع اسکان در اقامتگاه‌های رسمی استان ۲ هزار و ۶۵۹ نفر در اقامتگاه‌های بومگردی اسکان داشته‌اند که نشان دهنده توجه مسافران نوروزی و گردشگران به اقامتگاه‌های بوم گردی در استان است.

عطا حسن پور  در حاشیه بازدید از اماکن گردشگری استان به آمار مسافران نوروزی در بازه زمانی ۲۵ اسفند سال گذشته تا ۵ فروردین جاری اشاره کرد و افزود: از ۲۵ اسفند ماه تا ۵ فروردین ۸۲ هزار و ۲۵۹ مسافر نوروزی در اقامتگاه‌های رسمی و غیر رسمی لرستان اسکان و اقامت داشته‌اند.
به گفته وی ۲۲ هزار و ۳۴۷ نفر در اقامتگاه‌های رسمی اسکان داشته‌اند و شش هزار و ۲۹۸ نفر در هتل‌ها اقامت داشته‌اند.
به گفته مدیرکل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری لرستان از مجموع اسکان و اقامتگاه‌های رسمی ۵۰۷ نفر در اقامتگاه‌های سنتی و ۶۰۰ نفر در مجتمع‌های گردشگری اقامت داشته‌اند.
حسن پور با اشاره به استقبال مسافران نوروزی و گردشگران از اقامتگاه‌های بوم گردی استان نیز اظهار کرد: از مجموع اسکان در اقامتگاه‌های رسمی استان ۲ هزار و ۶۵۹ نفر در اقامتگاه‌های بومگردی اسکان داشته‌اند که این مهم نشان دهنده توجه مسافران نوروزی و گردشگران به اقامتگاه‌های بوم گردی در استان است.
به گفته وی همچنین ۵۸ هزار و ۳۶۱ نفر در اقامتگاه‌های غیر رسمی و یک هزار و ۵۴۱ نفر در اقامتگاه‌های اضطراری اسکان و اقامت داشته‌اند.

برچسب ها: گردشگری ، بوم گردی‌
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.