برخورد با چهار مورد تخلف در مناطق حفاظت شده در سال جدید

فرمانده یگان حفاظت محیط‌زیست استان اصفهان گفت: از ابتدای سال جدید تاکنون با چهار مورد تخلف در مناطق حفاظت شده استان برخورد شد.

فرمانده یگان حفاظت محیط‌زیست استان اصفهان با اشاره به مرخصی‌های همکاران ما در یگان حفاظت محیط‌زیست استان از ۱۵ اسفند تا ۱۵ فروردین لغو بوده و همه نیرو‌های یگان آماده باش کامل هستند گفت:  در  ایام تعطیلات نوروز گشت و پایش‌های یگان حفاظت محیط‌زیست استان چند برابر شده و از ابتدای سال جدید تاکنون با چهار مورد تخلف در مناطق برخورد شد.


غلامی   با بیان اینکه مردم یار و یاور ما در حفظ محیط‌زیست هستند، گفت: طبیعت برای ما است و ما جزوی از طبیعت هستیم اگر محیط‌زیست و طبیعت تخریب شود ضرر آن متوجه خود ما است؛ از این رو از هموطنان انتظار داریم که در روز انس با طبیعت، با طبیعت مهربان باشند و از آن حفاظت کنند.


استان اصفهان دارای چهار منطقه حفاظت شده کرکس (واقع در شهرستان‌های نطنز و میمه)، قمصر و برزوک (واقع در شهرستان کاشان)، کهیاز (واقع در شهرستان اردستان) و دالانکوه (در محدوده شهر‌های دامنه و چادگان) است.

پارک ملی و پناهگاه حیات وحش کلاه قاضی (در محدوده اصفهان-بهارستان) و قمیشلو (در محدوده شهر‌های شاهین شهر، خمینی شهر، نجف آباد و تیران و کرون) پناهگاه موته (واقع در شهرستان میمه) و پناهگاه حیات وحش عباس آباد (محدوده نائین و خور وبیابانک)، تالاب بین‌المللی گاوخونی (در محدوده شهر ورزنه) هم‌چنین ۱۲ منطقه شکار ممنوع از جمله مناطق حنا، خارو، ستبله، کلاته و یخاب از دیگر ظرفیت‌های زیست محیطی و طبیعی استان اصفهان است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.