مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان اردبیل گفت: خیرین مدرسه ساز به منظور جبران کمبود فضای آموزشی، ۵۰۰ کلاس درس جدید در استان اردبیل می‌سازند.

بهزاد محمدی در بیست و ششمین جلسه ستاد برگزاری جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان اردبیل گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته قرار است که برای تامین فضای آموزشی مورد نیاز استان اردبیل، ۲ هزار کلاس درس جدید در سطح این استان شود.

او با اشاره به آغاز اقدامات اولیه برای ساخت ۷۵ کلاس درس از محل اعتبارات سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور بیان کرد: مذاکره برای انعقاد قرارداد احداث ۸۸ کلاس درس با قرارگاه امام حسن (ع) آغاز شده است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان اردبیل تامین فضای آموزشی استاندارد را از نیاز‌های اساسی این استان ذکر کرد و افزود: برای سال جاری احداث ۲۳۰ کلاس درس برنامه‌ریزی‌شده که از این تعداد ۷۵ کلاس درس قبل از عید کلنگ‌زنی شده است.

جواد قرآن‌نویس، رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان اردبیل نیز در این جلسه بیان کرد: هر ساله شاهد برگزاری جشنواره‌های ارزشمند همراه با تعهدات مالی خیرین در امر مدرسه سازی هستیم و برای پربار کردن جشنواره خیرین مدرسه‌ساز در سال جاری نیازمند دعوت از خیرین و افراد شاخص و سرشناس ملی و استانی هستیم.

کلام الله صفری، مدیرکل آموزش‌وپرورش استان اردبیل نیز در این جلسه گفت: جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان اردبیل، مربوط به ارگان خاصی نیست و به همین علت، همکاری همه افراد خیرخواه و مدیران استان را می‌طلبد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.