هوشمندسازی بیش از ۱۵۰ کلاس درس

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کرمانشاه از هوشمندسازی بیش از ۱۵۰ کلاس درس طی پارسال در این استان خبر داد.

مرزبان نظری مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کرمانشاه با اشاره هوشمندسازی حداقل ۱۵۰ کلاس درس طی سال گذشته در این استان، گفت : این اقدام در راستای دسترسی به امکانات بهتر برای ارتقای کیفیت آموزش بوده است.

وی با تاکید بر توسعه عدالت آموزشی، افزود: ۴۰۰ مجموعه کمک آموزشی دروس ریاضی، فارسی، علوم تجربی و جغرافیا در دوره ابتدایی نیز برای توزیع در مدارس تهیه شد.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کرمانشاه به جذب ۱۰۰ درصدی اعتبارات ملی تخصیصی فصل دوم خرید تجهیزات اشاره و بیان کرد: علاوه بر تجهیز کامل فضا‌های بهره برداری شده طی سال گذشته، میز و نیمکت دانش آموزان به تعداد ۳۰ هزار دانش آموز، تجهیزات کلاسی-اداری، آموزشی و کمک آموزشی و آزمایشگاهی، رایانه و ماشین آلات اداری و تجهیزات ورزشی تهیه و در اختیار مدارس این استان قرار گرفت.

نظری ادامه داد: تجهیزات نمازخانه و خوابگاهی، تجهیزات هنرستانی، تجهیزات کارگاهی مربوط به هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای و کاردانش در این استان به میزان ۲۰۰ میلیارد ریال برای ۱۰ رشته هنرستانی مختلف تهیه و بر مبنای نیازسنجی صورت گرفته با اولویت تجهیز مدارس جدید الاحداث توزیع شد.

به گفته وی، این رشته‌های هنرستانی شامل مکانیک و برق خودرو، طراحی و دوخت، تأسیسات، صنایع غذایی، صنایع شیمیایی، حسابداری، کامپیوتر و گرافیک، الکترونیک و الکتروتکنیک، معماری داخلی و تربیت کودک است .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.