تمهیدات ویژه ترافیکی پلیس راه استان اصفهان برای تعطیلات عید فطر

رئیس پلیس راه استان اصفهان تمهیدات ویژه ترافیکی پلیس راه اصفهان برای تعطیلات عید فطر را اعلام کرد.

بنابر اعلام پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس  ،  رئیس پلیس راه استان اصفهان گفت: تمهیدات ترافیکی ویژه تعطیلات عید سعید فطر در سطح محور‌های مواصلاتی استان با حضور پررنگ تیم‌های گشتی این پلیس در نظر گرفته شده است.

سرهنگ علی مولوی افزود:در راستای مدیریت ترافیک، پیشگیری از تصادفات و ارتقای ایمنی عبور و مرور و با عنایت به پیش بینی سفر‌ها در تعطیلات عید سعید فطر، پلیس راه استان از حداکثر توان عملیاتی و امکانات و تجهیزات خود نسبت به اجرای تمهیدات ترافیکی در ارتباط با پوشش محور‌های مواصلاتی استان به خصوص محور‌های منتهی به مناطق تفرجگاهی که احتمال افزایش سفر به آن مناطق وجود دارد استفاده خواهد کرد.

او گفت: تمرکز تیم‌های گشتی این پلیس بر محدوده ۳۰ کیلومتری شهر‌ها است و با استفاده از ظرفیت تیم‌های گشتی محسوس و نامحسوس نسبت به کنترل تخلفات به ویژه تمرکز بر کنترل تخلفات حادثه ساز اقدام خواهد شد.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: رانندگان هنگام رانندگی باید از انجام کار‌هایی از قبیل استفاده از تلفن همراه، خوردن و آشامیدن و استعمال دخانیات به جد خودداری و به ازای هر دو ساعت رانندگی در مکانی امن توقف و ۱۵ دقیقه استراحت، زمان سفر خود را چه مسیر رفت و برگشت مدیریت کنند و برای استراحت و یا تفریح به هیچ عنوان در حاشیه راه‌ها توقف نکنند.

سرهنگ مولوی خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود رانندگانی که قصد سفر در این ایام را دارند  با  رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی ، بدون عجله و شتاب رانندگی کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۴ ۲۱ فروردين ۱۴۰۳
افزایش تصادفات در ایران اول بخاطر استفاده تلفن همراه است اکثرا هنگام رانندگی فیلم - پیامک صحبت و شبکه های اجتماعی را هم چک میکنندو کلی موارد دیگر شاید 5 درصد بخاطر خواب آلودگی و سرعت و غیره باشه در ضمن ایام نوروز تردد کامیون ها بغیر از سوخت رسان ها و حمل مواد غذایی و دارویی ممنوع بود ولی ما که انواع کامیون با انواع بار از تیر آهن و میلگرد و گندله و چوب اسلب و هرچیزی که قابل حمل بود را دیدیم !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!